:(

Fytuuusan va trött jag blir på vissa personer! :S speciellt om de inte fattar, hur svårt ska det vara egentligen? Känns som om vissa tar en som en liten leksak som man kan leka lite med en tid för att sedan låta mig ligga och damma igen i en gammal vrå, det är inte äkta, bara falskt. Är trött på detta spel hela tiden. Man känner ju en sådan stress och press hela tiden. Man leker inte med känslor. Låt mig vara. Önskar att allt kunde vara som förut.

Och JA de ringde från Espresso house igår! Men hann jag svara? NEJ! Sedan försökte jag ringa upp flera gånger men INGET SVAR! Ahhh jag blir galen, fan vilken klantskalle jag är! Håller tummarna på att de ringer idag istället! Denna chans får man inte missa!

Dagens planering, hmmm, lämna in lönerapporten, YES! :D Sedan ikväll blir det träning och sushimys med min sötnos Emmsing! :) längtar! Pappsing har fått något ryck härhemma och städar som en tok, ska nog hjälpa till lite så huset blir skinande rent, wiiie det är ju snart advent så lite jul städning passar aldrig fel! :)

Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Erika !

Min mamma har också åkt på det där rycket med att städa. Dammsugaren går hela, hela tin..Måste va nått i luften :o

2009-11-26 @ 13:06:14
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0