Bergianska trädgården

Idag har man varit en sväng till Bergianska trädgården, orkar inte skriva om det lat som man är , men jag tog några fina naturbilder :D yeah...melike

image262 image263

image264 image265

image266 image267

image268 image269

image270 image271

Jepp mkt fina bilder! ;D
Måste också säga att jag idag råkade ut för en myrattack, skrek och kastade av mig flipflopen som om det vore liv eller död....man får ju skämmas, undrar hur långt bort det skriket hördes... :O

Och ja gott folk..jag är en *Gurkoman....

*Gurkoman  = en person som frossar/missbrukar gurka, vanligast en person med grova problem. 
Gurka = en avlång, grön grönsak som oftast är vanlig i sallader, men också som pålägg på någon god ost smörgås. ;P

Puss och kram skumbanan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0