Fredag å Upprop

Idag har man haft upprop i skolan, rätt så jobbigt men kul på samma gång, JOBBIGT = skolan börjar KUL = Träffa alla igen! :D
Åkte 621 in till stan tillsammans med Jenny, vi åt lite lunch på donken på kungsgatan innan...Trodde inte att vi skulle hinna med att luncha pga. tunnelbanevagnens dörrar strulade en hel del, men det löste sig, yehess :P
Skrattade och flamsade hela tiden i stan, folk bara glodde, men vi hade ju bara lite kul liksom! :P Tog med oss maten och åt på trappen vid hötorget, jag "råkade" slänga iväg lite mat så en hel flock med duvor invaderade, haha alla blev nog irriterade på oss och bytte plats, förlåt, själv satt vi kvar bland duvorna och kunde inte göra annat än skratta (pricken över i:et hade ju vart om man fick en duvskit i håret)! xD som grädden på moset spillde jag också lite dressing på mina byxor, MER skratt! :D
Sen bar det av too tha school..!

Grymt att träffa alla igen! Åå jäklar va bruna alla var, man kände sig som en blekfis, vart tog Grekland brännan vägen? Gosh..Kramkalas blev det iallafall! :D
Lärarna hälsade oss välkomna, några nya trevliga lärare hade man fått också, alltid kul med lite omväxling! ;)  Hade samling i klassrummet, fick våra busskort, yeah me like! :P Pratade litegranna och hade det traditionella uppropet. På tisdag ska vi också ha Kickoff, vi ska hjälpa de "små" ettorna att känna sig välkomna, aaww sött! Inte för jag kommer hitta till platsen vi ska till men...det kommer nog går bra, vart var det vi skulle nu igen? :O Anropar Minnet hallå?!

Efter skolan åkte man in med Mona, Erika och Jenny till stan, men Erika skulle hem rättså snabbt, den svikaren, neråå det är lungt där! :D Var inne till kungsan och kikade runt lite vid UNG-08, mkt fanns det att göra! :D Jenny och Mona spådde sig, jag, otålig som man är orkade inte stå i kö, tog år och dar! :P men de verkade mkt nöjda med spåbesöket, allt stämde tydligen in läskigt mkt! :O Vi anropade även Alex, Sandra och Annelie till Kungsan, alltid trevlig när de tokarna kommer! ;P Jag och Alex blev lite hungriga så vi tog oss ett mellanmål, nämligen varsin myra från trädstammen, en klassiker där! De andra mådde av någon anledning dåligt när de såg våra matvanor..? :P

Skrattar fortfarande när jag tänker på Sandra och hur hon dissade den stackars söta killen xD Haha han stod och pratade för fullt med henne, men hon stod bara och tittade rakt fram, till slut gav han upp och började prata med mig istället :D hon förklarade det som: Men jag hörde ju inte vad han sa! Så jag låtsades inte om han..! 
En ny teknik där..!

Åkte sedan hem med Jenny och vi sa förväl till de andra..
På bussen hem blev vi trötta, what a loong day...men trevlig!

Kussarna är här, nice, bror har varit på disco med småtjejer (10 år) han har varit fotbollstränare till dem under en vecka...avslutade med ett disco, tjejerna var tydligen helt galna i honom: Du är såå söt Erik, lämna oss inte!
Haha sööött! :D Erik kom hem nyss och var astaggad, utbrast: Yeah, dags för efterfest nu då!?
Nu ska jag nog gå och få lite blund i mina ögon...!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0