How to save MY life...

Vill bara säga att Emma räddade min tråkiga kväll, gracias senorita! :D
Grymt att snacka lite skit med henne, vi planerar att gå på The voice konserten på Lördag, me like! Dansa loss till Snook och Mange vore inte helt fel! :P

Vi satt uppe i mitt "bordell" rum (Rummet har fått sitt smeknamn efter att min mamma sagt att min röda kina-lampa gör så att det ser ut som en bordell, jag vet, trevlig mamma..) och pratade om allt möjligt, resor, pöjkar, minnen, treevligt liksom.. :D Min misse Maja låg även och tjuvlyssnade...

Nu har Emma vandrat hemåt, fast innan hon gick gjorde vi den traditionella "Bye-see-ya-later" kramen ;P, tack för att du gjorde mig gladare! =) thihii..
Ska gå och ta en kopp te nu tror jag, se om det finns något kul att titta på TV, blir nog "So you think you can dance" larvigt kul... :D

Puss och Godnatt 

image327


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0