Lördag

Idag har man inte gjort mkt...inte orkat helt enkelt, ont i magen, sliten efter en vecka i skolan och dessutom träningsvärk i ljumskarna efter ridningen =) illa...
Vart "ensam" hemma fram till klockan 16.00 då mamma vaknade efter nattarbetet...Försökte sitta ute på altanen och äta lunch samtidigt som jag skulle läsa en tidning, märkte att det inte gick nå vidare bra eftersom det blåste nått förj*vligt. När tidningen hade hamnat i lasangen och blitt alldeles kletig valde jag att gå in :P ...
När mamma sedan vaknade blev det slut med å vara lat, vi gick en snabb promenix i skogen, vi tog mördarvägen dvs. den som har mest uppförsbackar, gosh höll på att ta död på mig, en dush var det som gällde efter den intensiva promenden... :D skönt efteråt dock...
Märkt att hösten håller på att komma, gula blad låg överallt i skogen och det såg helt enkelt "höstigare" ut, nää vet inte vad jag känner för det...önskar att det kunde vara sommar ett tag till iallfall.

Nu ska jag se en bra film och äta lite popcorn, jadå, blev en lugn Lördag, sköönt..! :D
Kanske ska öva lite på posen man ska göra på skolfotograferingen, ni vet finslipa den lite sådär..! ;D En spegel tack!

Ha en schöön Lördag gott folk! :D From da BananaGirl...

image358
Popcorn någon?

Kommentarer
Postat av: .

hahaha nice pic

2007-08-26 @ 17:16:28
URL: http://theboken.blogg.se
Postat av: Anna

haha visst e den...

2007-08-26 @ 17:38:58
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0