Natti Natti

Älskar att sitta på altanen en varm sommarkväll som denna, dricka lite te från gamla söder..
Småprata med någon man tycker mycket om och lyssna på alla härlga ljud som kan finnas sent på kvällen, aldrig har jag tyckt att gräshoppor låter mysigare än på kvällen, å önskar att det kunde vara sommar för jämnan..! Underbart är var det är!

Nu ska jag dra mig till sängen och försöka få en blund i mina nattögon, man får hoppas på att drömma om något fint och bra! Men man vet ju aldrig vilka tankar och drömmar som växer sig till liv på en fullmånsnatt, man kan ju alltid hoppas på att de onda drömmarna håller sig borta! ;D

GODNATT HATTIFNATT!

image272 
MYSPYS....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0