Nyfrisserad...

Fredag idag, så SKÖNT! :D På Torsdag äts det ärtsoppa på Lördag är det fest, men FREDAG är endå den dagen som känns BÄST!
Tänker inte berätta så mkt om dagen...för jag är så lat och orkar därför inte.. :P Men det var en soft skoldag, bara två ämnen, matte och samhällskunskap som man inte gjorde särsklit mycket på, satt liksom mest och dagdrömde, ritade "vackra" konstverk i matteboken, tränade på min autograf (man vet ju aldrig när den kan komma till pass :P), körde hänga gubben på tavlan och låtsades "jobba" aktivt så fort läraren kom i närheten...

Var ett helt gäng som åkte hem med den otroligt proffsiga röda linjen idag, Jag, Sandra, Sofia, Kamilla, Alex, Mona och Erika...Alla skulle av vid T-centralen förutom jag och Sofia som kände oss helt utmobbade när de andra hoppade av...gjorde grisnäsan vid fönstret som avskedshälsning..(Förresten Sandra, Alex och Kamilla, erkänn nu att den röda linjen ägde över den gröna?! ;P)
Idag var jag tvungen att hoppa av vid Tekniska Högskolan för att åka den jäkligt tröga roslagsbanan, som jag verkligen älskar! (inte) Vem i allsin dar var det egentligen som kom på denna "bana"? Inget geni enligt mig :P.... Dessutom fick jag byta till ersättningsbus vid Täby eftersom roslagsbanan är under renovering (finally they do something about it :P).
Ersättningsbussen var inte mysig om man säger så...aldrig skådat en smutsigare buss, satte mig på en metrotidning för att smutset inte skulle fräta sönder byxorna :P Men nu ska man vara glad...! För huvudsaken var ju att man kom hem till Åkersberga! :D my hood... ;P  

Klippt mig idag också...Blev faktiskt nöjd! Mkt bra frisör trots att hon höll på att elda upp mitt hår och skröt om alla gåvor hon fått av sin fästman...Hon var lite rolig för hon stod och diggade med samt sjöng/mimade till låtarna som spelades (ett tag blev jag orolig att hon skulle tappa kontrollen på saxen och klippa av mig örsnibben, hade ju vart lyckat... :P But it didnt happen :D)
Hon hade jättemkt ideer om vad vi skulle göra med mitt hår, men hon föreslog en mörkare variant, så det blidde det! :D Gracias for da haircut frissan! :D

Nu ska jag gå ner å mysa å kolla på Eurovision song contest för småtingar...! :D Lättroad..

Pusshej alla därute! 

Ett par bilder på min nya hårfärg..!

  

Haha inte så fina direkt... :P 

Kommentarer
Postat av: ELLI!

Riktigt tjusigt blev det! :D

2007-08-31 @ 22:04:22
Postat av: Sandra :)

Helo :D
Det var ju jätte snyggt jue!
Förstår inte varför du inte kunde visa innan :P
Du passar i brunt ;)
Haha, nej, den gröna linjen äger den röda, det går
inte att ändra XP
Kram <3

2007-08-31 @ 22:05:30
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha mjoo.. Tackar Elli åå desamma btw..! :D
Och tack Snadr också, va gulliga ni är! :D
Haha sandra näää...Röda linjen is da shiet! :P
Puss på er..!

2007-08-31 @ 22:14:57
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Erika ! :D

Fy fan vad söt du blev! Eller allså du va söt innan! Men det passa jättebra!Jättefint ! :)Brunett och het , jo tack vi vet ;)

2007-08-31 @ 23:13:19
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AlexanderDenStore

som jag redan sagt så blev du jätte fin i brunt, men ana lilla banana den gröna linjen kommer alltid att vara överlägsen den röda, går inte att ändra på
liksomXD

2007-09-01 @ 09:57:54
URL: http://alexanderdenstores.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Oj jag stavade Sandra fel förra gången..Sorry! :O =)Erika å Alex va gulliga ni är!(å de andra också!) tänka sig att jag fått så härliga polare! Haha man blir ju nästan tårögd asså.. =)Tack! :D
Alex..fel röda linjen is the better one and it will always be! :P
Puss allihopa <3

2007-09-01 @ 11:28:34
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

"Brunett och het, jo tack vi vet!" klockren Erika! ;D

2007-09-01 @ 13:48:22
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: emma

va fint anna :D

2007-09-03 @ 14:07:51
Postat av: Anabanana :D

Gracias Emma! To kind of yaa.. <3

2007-09-03 @ 17:03:50
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0