Örhänges - Hängare!

Efter mitt inköp av de tre örhängena igår började det kännas rätt stökigt med alla örhängen lite här och var... Visste inte riktigt var jag hade alla o så....Beslöt mig helt enkelt för att göra en egen "Örhänges - Hängare ala Anabanana!"
Tassade upp för sent "imorse", sitter nu här och det är snart dax för en lunch...Har ägnat hela förmiddagen åt min hängare, var lite stolt och ropade upp mamma till rummet : Åhh va fin, utbrast hon... Det är ordning på dig Anabanana... :P Undrar om hon riktigt menade det där med fin, för så underbart fin är den inte, men praktisk!

image310

Den är gjort på en gammal halvtaskigt sydd "väska" från syslöjden, och ett par häftstift på väggen gjorde att den satt stadigt! :D Jag skapar! som konstnären i Stinsen Brinner säger... :D yehees...

Tänkte bara säga det..!
Hörs senare!

KramKram Annsing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0