PannkaksTorsdag

Idag började man inte klockan 8.00, YEHESS, skönt att sova en halvtimme längre för en gångs skull! :D Istället började man 9.05...inte kom man ihåg koden till dörren i skolan heller, stod där utanför som en idiot och väntade på att någon skulle dyka upp..kände mig som ett riktigt fån.. :P Lalala här står jag och väntar på att bli insläppt...lalala..hjälp mig..
Ämnena vi hade för dagen var: Engelska (with EbbeEbbelito), Projekt och företagande, där vi hade en ny lärare som var helskum, det där leendet alltså...scary...dessutom verkade han lite små tänd på Erika, haha, nått att satsa på kanske Erika? ;P andra ämnen var svenska B, med ännu en ny lärare Jean, trevlig snubbe och till sist hade vi Sällskapsdjur, hela två och en halv timme var det tänkt, men vi var tydligen Så duktiga så vi fick gå 15.45 istället för 16.20, thats what Im talking about! :D Glad blev man!
Traditionella pannkakslunchen var det idag, glömt bort hur gått det kan vara med school pancakes, dregglar bara av tanken.. :P Blev dock mobbad av Alex som skrek ut över halva matsalen att jag var äcklig som hade keso till mina pannkakor, bara för hans grädde var rutten och grå... :P Efteråt kändes det som man hade en jäsande degklump i magen, ALLTID! :S

På Sällskapsdjur lektionen gjorde man bort sig också, inte så där farligt mkt men tillräckligt för att hela fejset skulle koka av värme och att man såg ut som en soltorkad tomat..Var nämligen så att läraren skulle förklara att magsyra är så starkt att om man skulle hälla lite på handen så skulle det gå hål på den..Skulle tyst för mig själv säga: OJ, men det blev lite högre än vad jag hade tänkt mig så de flesta hörde och vände sig om, Mona började skratta och då kunde man inte hålla sig för skratt själv..lite småjobbigt sådär... :P

Jenny och jag bestämde på hemvägen att vi nästa gång vi stiger av vid våran station i Danderyd ska skrika när vi går ut från tunnelbanevagnen: YEAH FINALLY HOOOME...! som om vi kommer hålla det, men försöka ska vi allt! :D
Bussen var försenat och när den väl kom så ställde den sig i slutet av den långa kön och öppnade dörrarna (jag och Jenny stod hyfsat långt fram) haha snacka om att vi blev snopna när vi typ kom sist på...! ;D Fick endå ett par bra platser längst bak, Så du får sitta längst bak i bussen, TJA! (Snook - Längst fram i taxin).

Idag började första ridlektionen, var tveksamt till att jag skulle hinna, but I did! :D Grumt skoj att träffa alla hästar och människor efter sommaren! Red en ganska ny pålle som heter Laurell, gick ganska bra, men lite ringrostig var man.. jag hade också glömt mina ridvantar, AJ nu ser inte mina fingrar trevliga ut...blåsor blev det! :S men sånt får man ta..kollade ner på fingarna efter passet och tänkte: Oj här var det blodigt...
Trodde att jag skulle bryta benet av mig vid avsittningen, hög den där Laurell var...kände DIREKT att man fått träningsvärk i vaderna..vältränad? Svar nej...

Nu är man hemma igen och ska chilla lite framför TV:en ett tag... :P
Så ha det bäst allihopa! 
Förretsen har brorsan börjat plugget idag, HA äntligen rättvist! Slipper se han ligga och sova djupt när jag springer iväg till bussen! ;P Brorsan förklarar skolstarten på ett sätt: Nu är det FEST! man undrar ju vad de hittar på i sitt plugg..om det låter på de viset...  

Pussåkramåsåvidare..!

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Ja,Anna...jag satsar på min heting..så får du din för dej själv då ;D

2007-08-24 @ 20:21:54
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Haha joo ni två skull nog bli ett snyggt par, you and Anders for life..! :D Tack finally I can have him on my own! ;D

2007-08-25 @ 13:45:05
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0