Samtal på altanen...

Mamma hade pratat med en gammal granne på en mataffär, vid middagen skulle hon förklara samtalet..typ.. :

Mamma: Jaa och hennes son Max skulle tydligen göra lumpen, lät också som han jobbat som en personlig assistent åt en förstånds handikappad, som hette Thomas tror jag...
Pappa och jag: aha....
Mamma: Och nu skulle Max kompis Peter åka till Uppsala och plugga med Thomas...
Jag och Pappa: Thomas..men var det inte han som var förståndshandikappad?
Mamma: Va? Har jag sagt det?
Jag och Pappa: Men du sa ju nyss att den förståndshandikappade hette Thomas..?
Mamma: Ja det var han, Max hade hjälpt honom...Va vänta nu..?
Jag och Pappa: ??
Mamma: Meh åhh, ni gör ju allt så himla komplicerat...förstår ni inte?
Jag och pappa: Men du sa ju....
Mamma: Nu vet jag, NI är förståndshandikappade!

Haha ojdå..!
                                  image311 

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0