Söndag klockan 10.55

Jag är fan avis på brorsan...för det första slipper han undan allting här hemma, han ba lajar runt som det vore värsta hotellet med helpension, jag menar häromdagen när han väl skulle hjälpa till med att göra sallad eller vad det nu va..kommer inte ihåg men...han visste inte ens vart salladsskålen fanns!? Jag: Ehh där den ALLTID brukar vara...
Bror: Ehh jaha men vart BRUKAR den vara då..!? Suck... :P JA, det är bra å ha koll på sitt eget kök liksom xD
Idag ska han roa sig med att gå på AIK-matchen också...hur hinner han alltid med det roliga? Vill också...han verkar ha fått, allltid-lattja-å-ha-kul-å-inte-bry-sig-om-annat genen eller nått, tungt å va tvilling... haha :P Samtidigt betyder han ju mest också! <3:D stämmer..

Funderar på vad jag själv ska hitta på idag...solen skiner ju nu så, man kanske ska passa på innan den helt försvinner från detta land...Åhh va helgen har gått fort förresten, imorgon är det en tung måndag igen...vi ska till skansen och studera djur. Jag, Jenny och Rose har valt bambulemur, vet inte ens vad det är för något, men det kommer nog gå bra (inte).. Tror det var imorgon som jag börjar klockan 8.00 - 17.00, ser SÅ mkt fram emot det! :S När man kommer hem från skolan kommer det ju typ vara läggdags, kommer låta såhär när man kommer innanför dörren: Hej mamma, pappa å Erik trevligt å ses.....GODNATT...! Zzzzzz....
Tuffa tider... :P

Igår kväll började jag bli lite smårädd för spegeln i badrummet...brukar (när alla andra sover eller inte är hemma) stå med mp3 och mima framför spegeln till en bra låt...och ni vet, svänga med den litegranna :P (nu vet ni den hemlisen också) men tänk om det är en sådan spegel som de som står på andra sidan (grannarna) kan se vad jag håller på med, vore inte så himla kul...blev nojig eftersom jag såg en sådan spegel på en film häromdagen..haha men ni vill nog inte höra mina sjuka funderingar.. :P men tänk om...man står där mimar med inlevelse, gör några moves och slänger med håret..så står grannarna på andra sidan och har bjudit hem bekanta som står och diggar till mig.. :P Aja..hemsk tanke..

Nu ska jag sluta skriva om en massa knasfunderingar...ska gå och göra nått annat skoj.
Ha det bäst! 
Pusshej.. 

                                           image359
                                                                      HEJA GNAGET IDAG IALLAFALL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0