Still Home...

Var egentligen tänkt att jag skulle dra till landet idag, men så blev det inte..åker nog imorrn istället..
Ännu en solig dag, Yippie! Inte orkat sola dock, känner mig lite less på det..istället har man vart inne och inte gjort någonting... :S Bror är i Solna och roar sig på AIK matchen, åå bara för han har årskort på norra! Själv får man sitta här hemma och hålla tummarna! 

Vill också tillägna detta inlägg till att gratta min kompis Emma, my true homie! :D Idag fyller hon 17 år, gammalt...
Du Emma, själv fyller man ju "snart" 18 år...du vet myndighetsåldern? ;P Nä nu ska jag vara snäll! Tänker bara påminna dig om intyget av dina päron inför resan nästa år :D själv slipper man sånt då! :P
Men Grattis tjejen! <3 See ya soon!

         image293 
image294
Haha ^^ härlig bild, men fult märke på tröjan dock ;P

Ska snart gå en promenad med mammsen, kommer bli lite jobbigt för det sticker en hel del i min näsa, men jag hoppas att näs-sprayen snart börjar verka!  *prosit*
Ska nog kolla på Jurassic park ikväll, den filmen har man ju sett ett antal gånger, men aldrig en gång för mycket! Alltid lika löjligt spännande när den där tyrannusarius Rex krossar bilar och har sig!

Avslutar detta inlägg med lite ögongodis, nämligen ett par bilder på Jake Gyllenhaal...gosh han är en riktig sötnöt!
Är det bara jag som tycker det, eller börjar det inte bli varmt härinne!? :D

image297 image299 image301

PUSSHEJ FRÅN ANNSING!



                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0