Tänk jag drömde en natt att jag hade en katt...

Vaknade "lagom" tidigt idag, som för min del är klockan 10.00... Chill hela dagen lång, både foten och förkylningen är bättre som tur är! Istället brände man sig på magen efter att man försökt ligga ned i soffan och dricka te (inte nå vidare smart ide va), istället hamnade halva koppen te på magen, brände som sjutton, fick kyla ned med vatten och dränkta servetter...
Erik suckade djupt åt min klantighet, förstår honom...

Jättevarmt har det varit idag, inte för man ska klaga men...Solade en stund men it was waay to hot, så jag var tvungen att ta ett break från schtekningen, gick istället in och tittade lite på Fab 5, älskar de snubbarna, så härliga! :D Efter det har man haft programlåten på huvudet, All things just keeps getting better... något sånt ja..

Tvingat på mina katter Maja och Melvin lite skönhetsvård också, borstade dem med en gammal marsvins borste. Maja bara njöt och tyckte det var rena paradiset och bli så ompysslat, Melvin däremot var man tvungen att trycka ned annars drog han som ett skott.. alltid på hans villkor ;P
Grannens katt Nisse tog en fågel idag också, pappa som fick se det först sprang över till deras tomt och varnade, sen var det kattjakt i området vill jag lova! ;P Men Nisse kom fram och fågeln kunde tas ifrån honom, han blev inte glad, morra det kunde han minsann!

Ätit en blåbärspaj som vi gjort på våra egna plockade blåbär, mycket smarrig paj. Vi skrattade gott åt våra läppar och tungor för blått blev det, speciellt pappa, genom hans blå läppar skulle man ju kunna tro att han var hjärtsjuk..! :O :P Dessutom hade ett blåbär på något konstigt vis lyckats fastna på hans framtand, numera kallar vi honom för "Bluetooth", eller "Blåtand" :D

PUSSHEJ <3

                                                                 MINA TRE SMÅ KATTER
image285 image286 image287
Melvin                                          Maja                                                    Moa

Smeknamn: "Killen"                 Smeknamn: Majsing, Cutie Pie    Smeknamn: Boobie
Ålder: 2,5                                    Ålder: 12 år                                        Ålder: 2,5 år

Mina ögonstenar... <3


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0