"Tidig" Torsdag..

Aaa tjena! Igår kväll när jag låg i sängen och lyssnade på radio kom plötsligt en gammal klassiker upp, nämligen Norman xD...Kunde inte hålla mig för skratt när jag låg där, började fnitttra hysteriskt i sängen. Tänkte på när jag och bror var små, han avgudade ju Norman, han har typ flera gamla skivor med honom, men varje gång jag nämner det får jag som svar: Jaja, det var då det, sluta nu syrran..
Får en känsla av att någon tycker det är pinsamt...?

Funderar på vad man ska göra idag, blir nog chill som gäller inget vidare väder där ute iallafall...
Imorrn har man upprop i skolan också, känns kul men jobbigt på samma gång, men mest jobbigt om jag ska erkänna... :O Aja life goes on...
image330
Btw, jag älskar min grötfrukost! Havregrynsgröt, banan, mjölk, honung och kanel, kan man starta dagen på ett bättre sätt? Gröten lägger sig som ett bomull i magen, I feel good... men nog om mina frukostvanor...
Sitter och lyssnar på låten I Swear med All4One, lika smörigt som ett smörpaket liksom, men endå så bra! =)

And I swear by the moon
And the stars in the sky I'll be there
I swear like the shadow that's by your side I'll be there
For better or worse
Till death do us part
I'll love you with every beat of my heart
And I swear

Nu ska jag nog avsluta, ta en dusch och dansa runt i huset, kanske mima framför spegeln, man måste ju passa på att göra sånt när man är ensam hemma! ;P

Ha're bra!
Puss/Anabanana



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0