Tråkbråk

Tråkigaste dagen i livshistorien har ägt rum idag, Måndagen den 13 augusti...Men det är inte illa att fått uppleva den..!
Gick upp, väckt av skrammel och snack...gäsp..ner till frullen! Åt, jaha gott? En macka med mjukost och en med leverpastej, Melvin försökte hoppa upp i knäet för att nalla mackan... :P..men åt upp en torkad och förkolnad baconskiva istället..
Lyssnat på gamla dängor på radio, inte ens de låtarna kunde få mig att komma loss, fortsatte att hasa runt i huset.. (skavsår på fotsulorna har nu börjat frodas)
Busat med katten, gav upp efter 5 min, efter jag fått kräla in i busken för att hämta kattleksaken han släpat in där..Oturligt nog var gräsmattan nyklippt och jag fick tonvis med gräs på knäna och under fossingarna, märkte inget before it was too late...Fram med dammsugaren och städa rummet från torkat gräs och s.k dammtussar..ställde dammsugaren demonstrativt utanför brors rum, så klart att den ska välta med sugsnabeln och hela grejen, oväsen som hördes ut..chockad mamma i köket..

Dagens höjdpunkt Hittills: Schteka Potatis, stolt, men botten på stekpannan blev oroväckande brun...

"Tränat" dvs. cyklat på träningscykeln i 15-20 minuter, sträckte skulderbladet, ner på golvet å vila. Mamma försökte massera, men det kittlades så mkt, försökte desperat göra det med mina egna händer, lyckades faktiskt..! hööh, Surprise!

Nu ska jag nog fortsätta å ha lite tråkigt...ett tag till iallafall, sen då jäklar! :P
TRÅKBRÅK....  gammalt uttryck...

Hej Geek...! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0