Tufft liv..?

Jag säger bara det...Det är tufft att bo i ett i-land. Problem som egentligen inte är problem... :P

- När det inte blir den färg du du önskat dig när du färgar håret.
- Bussarna kommer en minut försent..
- Bussarna kommer två minuter för tidigt..
- Du måste vänta en stund innan det kommer varmvatteni kranen.
- Du har SÅ många olika pålägg hemma, så du vet inte va du ska ha på mackan.
- Du måste vänta tills nagellacket har torkat innan du skriver sms..
- Din kompis börjar prata med dig när du lyssnar på musik, så du missar EN HEL låt!
- Det är ingen oline på MSN som kan hjälpa dig med din hemläxa.
- Saltkexen smakar banan, eftersom du har förvarat dem i samma skåp som bananerna.
- Det tar 1 MINUT för datorn att starta.
- Du får inte plats med en tallrik på bordet framför teven då det ligger 10 fjärrkontroller där....
- Så fort någon kul man vill chatta med på internet loggar in, så kraschar hela systemet...
- 7-elevens kaffeavdelning har slut på blå mjölk, så du tvingas använda grön...
- "Åh nej, det är ananas i min tårta som jag blir bjuden på!"
- Batteriet tar slut i din mp3spelare precis när du är halvägs till skolan...
- Hamburgerrestaurangens lökringar är för stora för att doppas i dipsåsens lilla förpackning.
- Det är jobbigt när det är utplockat i butiken och bara finns 7 olika sorters mineralvatten kvar att välja på.
- Du tittar på samma tv-kanal i flera timmar eftersom fjärrkontrollen ligger för långt bort.
- Pizzakartongen är så stor att man inte kommer ut genom dörren utan att man måste luta den lite för att komma igenom.
- Det är SÅ jobbigt att underhålla solbrännan.
- Familjen bråkar om man ska fira julen i Australien eller Thailand.
- Batteriet är trasigt på din Volvo, så du måste ta din Opel.

Joo som ni läser är det väldigt hjärtslitande problem... :P Hur ska vi göra för att bli av med dessa? Det är frågan..










Kommentarer
Postat av: AlexanderDenStore

asså jag lider verkligen med dig, och jag känner igen mig så väl att jag inte skulle kunnat säga det bättre själv. kram på dig anabanana

2007-08-30 @ 20:12:10
URL: http://alexanderdenstores.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Aa jag vet..visst är det illa? Tack för att du visar ditt medlidande Alex! :D

2007-08-30 @ 20:55:58
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0