23.45

image814

Min bror kollar på när Orlando Bloom och Johnny Depp leker pirater på TV, så för en gångs skull får jag hela datan för mig själv, känner mig äraaad..! :D
Kunde inte låta bli att lägga ut den här söta bilden på mig och bruur för ett antal år sedan, satt och bläddrade i ett gammalt foto album när jag hittade den, blev då inte världens bästa bild kvalitee men ni kan nog kanske om ni tittar riktigt nog se vad det förställer.. :P Min bror är BÄST så är det bara..

Vad jag har gjort ikväll? 
Tjaaaa, hostat för det mesta, men också tittat på den alltid lika roliga Shrek, kärleeek! =) Min familj är ganska så lättroad, om man kan uttrycka det så..men det är kul...
Tänkte vara lite nyttig och skippa godis också, men vem kan motstå när föräldrarna sätter fram en skål med jordnötter på bordet mitt framför näsan på en? njaa inte jag..men man får se det från den ljusa sidan, det är INTE godis iaf! :D

Och en sak till mina vänner...jag har lärt mig skriva sms med T9, jag vet jag är lite sen i utvecklingen, men lite stolt anyway.. =)

Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

hahah :P Anna! Jag ahr oxå nyss lärt mig skriva sms med T9!!! :D haha :P inte bara du som e sen i utvecklingen ;) :P

2007-12-16 @ 16:24:30
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha gud va skönt de känns att jag inte är ensam om det, du och jag, Sandra! :D haha! ;D

2007-12-16 @ 16:34:31
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0