28 December

Nu på morgonen (om man kan kalla det morgon, klockan är endå 11.00) så har man inte mkt att göra, så varför inte passa på att blogga lite..? Bara jag som är uppe och tassar anyway så..Pappa är och kör sin kära buss, mamma sover till 12 för hon ska jobba natt och min bror då? Tjaaa han ligger och sussar i sängen FORTFARANDE! :P Hmm undrar när han kom till sängs inatt då, för jag gick och la mig vid 1.00...och då lös det fortfarande utanför dörren..jaja hans ensak, I don't care..

Glömde säga en väldigt viktigt sak igår, att om EN MÅNAD fyller jag 18 år! :D Det är stort, jag menar..jag bli liksom myndig! det är inte varje dag man blir det..Häromdagen satt jag och mamma å pratade om hur fort tiden går, helt sjukt faktiskt. Kommer verkligen ihåg för ett par år sedan när jag satt och funderade på min artonårsdag, tänkte: "GUD, det är ju HUR lång tid som helst kvar innan jag fyller 18 år!"
Men nu sitter man här fyra år senare och ska fylla 18, tiden bara rinner iväg, snart är man väl pensionär också.. :O äsch så snabbt hoppas jag inte att mina "ungdomsår" går, det vore som sagt lite tragiskt.. :P

Jag har verkligen lust att göra en massa saker, gå på bio, shoppa, ja lite allt möjligt, men det blir aldrig av, fattar inte vad man gör av tiden? Man har lov och hinner med FÄRRE saker än om det skulle vart vanlig vardag, sjukt, kallas man lat då eller? :P Fast idag hade jag iaf tänkt att bege mig till Arningen och kolla om jag hittar lite kläder för mitt presentkort på H&M som jag fick i julas, så spänningen är olidlig på den fronten.. :P Inte för att Arninge är världens shopping centrum men det duger för mig just idag, orkar inte pallra iväg en då till Täby (ok det är bara en kilometer längre) men kanske så, får se vart mina fossingar bär mig..! :).

Nu mina vänner har jag inte tid att sitta här längre och slösa bort mer tid, nu är det duschen som gäller sen lite food time..! :D Ska väl kanske städa rummet också,ser ut att behövas efter alla dunfjädrar som jag pillat ut från täcket, damn it, jag är hopplös på sånt! :O:P

Min katt ligger i garderoben och stirrar på mig...jag vet inte..ser jag konstig ut?

Pussåkramåsåvidare... ;)

266744-19
Maja Sötnos på hennes favoritplats i garderoben.. :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0