Alla tiders klassiker..

Jag och mamma ska beställa mat på Mcdonalds:

Jag: Jag ska nog ta en sån där Ceasarsallad med kyckling..
Mamma: Du kanske inte ska ta något med kyckling, hade tänkt att vi skulle äta det ikväll, så du tänker på det..
Jag: Aha äsch jag tar nog det endå..
Kassörskan: Hej! Vad ska ni ha?
Mamma: Jag tar nog en MCchicken och comapany...
Jag: Och jag tar en ceasarsallad...
Kassörskan: Var det bra så..?
Mamma: Ja tack...

Mamma betalar och vi går för att sätta oss, plötsligt sneglar hon ned på brickan:

Mamma: Men tog du kyckling endå?? Vi ska ju äta det ikväll..
Jag: Men du tog ju också kyckling..
Mamma: Va? Nee det gjorde jag väl endå inte..
Jag: Jo, MCchicken..
Mamma: Haha nämen oj det tänkte jag inte på..

HAHA xD Looove it, skrattar fortfarande av tanken.. :P
Eller åt ordet fönstershoppa..när mamma skulle förklara för pappa att vi inte köpte bullar 3 för 2:

Mamma: Ja de såg så goda ut, Anna blev helt till sig av allt gott som fanns i skyltfönstret..
Pappa: Typiskt er att inte köpa, det skulle ni gjort ju, tänk va gott det vore till kaffet.. :P
Mamma: Ja men jag brukar fönstershoppa (titta på saker i skyltfönstret men inte köpa)!
Jag: Hahahaha FÖNSTERSHOPPA!! Hahahaha.. (hela vägen från bilen och hem, aldrig hört ett roligare ord..)

image799

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0