blomma

Heeeej!
Jag ska inte skriva så mkt, för det varken orkar eller hinner jag.. :P Klockan är redan 22.20 och jag antar att man snart blir bortkickad från datorn av min bror som nyss kommit hem från ett möte med sina spanska vänner..mohhaa.. :P
Jag är SÅ irriterad också för jag har fått "nys-sjukan" nysar tamejfan HELA tiden, tappat räkningen på hur många nysningar jag gjort denna dag, men det ligger väl uppemot 20 stycken :O Känns som om jag har en fet myrstack i näsan som kittlas..

I morse blev det btw ett antal svordomar då och då, inget gick som de skulle..Tappade bort min mobil, glömde stänga av platttången så hela rummet höll på att eldas upp, min lampa sig sönder när jag letade efter en sak, höll på att glömma gympakläderna i trappen och herregud, behöver jag ens säga mer?

I skolan har det vart chill, jag och Alex var gryyymt duktiga på matten idag, oja nobelpriset nästa! :D Vi kan bara vi vill, är det inte så man brukar säga? Men vi blev lite förvånade själva att vi fick rätt på NÄSTAN alla tal vi gjorde :D *stolt*
Idrott jobbigt nog innan lunch, höll på att svimma, men Sofias sista bröd skorpor räddade mig, tack! :D Som vanligt hade inte vår idrottslärare någon fantasi utan vi körde "som vanligt" La cross, där man SÖG på att fånga bollen, men ett par "stjärnhandlingar" var man med på iaf.. =) Gick rättå våldsamt till om man säger så..Jag ramlade omkull och råkade genom det fälla stackars Tia som fall i backen.. :O biatch fight.. :P

Mat, äcklig fisk, gav min frivilligt till Alex som tydligen tyckte att den var asgod, men själv kände jag bara smak av havstång, bläää really baad..Dessutom tappade jag aptiten över ett visst samtalsämne.. :S
Teori i idrott, trist...lekte lite med mobilen, och Alex gjorde bort mig TOTALT, gaaahh..
HAN LYCKADES RINGA AMANDA (en kompis i min kontaktlista) haha hon hann svara men jag hann lägga på, sen ringde hon upp igen och och grejer, halleljuja..:O För att göra saken värre skickade han ett meddelande till henne när jag var borta en sväng för att rota i skåpet där det stod: "Varför svarar du INTE?" damn, jag var tvungen att skicka tillbaka ett meddelande til henne och förklara: "Asså förlåt, det är bara min störda kompis.."
Never leave your mobile alone när Alex är i närheten.. :O

Jag gick tidigare för att hinna till ridningen, vilket jag också gjorde! :D LYCKA!
Sköööj å träffa alla igen, fick dock min madrömshäst Condor, mamma: "Va vem red du sa du? Kondom??!!"
Men det gick förvånadsvärt bra, riktigt ROLIGT asså! :D Han var en duktigt pojke.. =) Fast errhmm, ni skulle se hur han såg ut när jag kom, det vill jag kalla lerig, jag såg ut som ett grått moln efter en skötsel omgång med honom..:O hehe..

Emma har vart över hos mig en sväng nu på kvällskvisten, my homie yooo...
Vi satt och kolla på bilderna från Eriks fotbollscup i Tjeckien, Hille FAN va heta ni är allihopa! :D Vi höll på att dö.. ;D Nästa gång följer vi med i handbagaget! yeheess.. =)
Nu ha man kollat lite på en film med mammsing, myys, men vi insåg snabbt att vi redan hade sätt den så vi orkade inte, dessutom ska man upp tidigt imorrn och JA imorgon kommer ett par gubs och fixar våra fönster, I can't wait..! :D

Sov sött.. :D

Kommentarer
Postat av: Kemisten

Tjeckien was the best! Kanske igen nästa år:D
Btw, vem döper en häst till condor?:P

2007-12-04 @ 22:56:41
Postat av: Anabanana :D

Om det blir igen nästa år följer jag med som maskot..hah ;)right? haha aa det undrar jag med..:P

2007-12-04 @ 23:00:42
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: natta

haha , skrev inte du i början av inlägget att det inte ksulle bli något långt? vad kallar du isåfall förlångt ? :I
hehe ...

2007-12-05 @ 08:34:50
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Anbanana :D

Haha jo det kanske stämmer natta.. :P men det LITE längre än vad jag hade tänkt.. :P

2007-12-05 @ 10:18:05
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0