Fantasiii

Sitter här och fryser, svinkallt i mitt hus verkligen, vet inte vad som hänt med värmen? :O Lost in space..
Aja nu har man pluggat på djurskydd, ORKAR verkligen inte ha prov imorrn, hmm men man gör väl det bästa av situationen antar jag.. ?
Första advent är det idag också! Yihuuu snart är det JULAFTON (bara 22 dagar kvar nu, fast det kanske ni visste men jag säger det endå..) Men är det någon julstämning? Hell no! Ingen snö, bara grått och trist dessutom är gräset FORTFARANDE grönt!? Det gåååår bara inte..Och hör och häpna men vi kan inte sätta upp några adventsljusstakar heller :( Några gubbs kommer till oss på Tisdag och ska fixa nya fönster till huset, trevligt ioförsig men...aa ni fattar, stämningen är på noll right know.. :O

image772

Min dag då...Ja det har ju inte hänt så mycket om man säger så.. :P
Plugg, promenad, stallet och lite andra småsaker som man gör på trista söndagar.. :S
Nu låter jag jättetrist men.. :P Kollat på foton från brors och hans fotbollslags resa till Tjeckien i somras, mm det är vad jag kallar hot stuff..haha :D Men jag kan ju inte sitta här och ljuga genom att säga att jag INTE gillade det, för det gjorde jag, yeees sir.. :D

Och det blir ingen spansk pojke till vårt hus heller :( blev lite förhinder..sorry too make yaa dissapointed Jannesson.. :P Nu ska jag plugga lite till, så wish me good luck! :D Hoppas alla haft en bra helg..

Ses, Puss & Kram på er alla

Åhhh..vänta jag åt risgrynsgröt idag, DET VAR iaf julstämning! Glömt bort hur gott det är! MUMS!

image773
Hehe...grötigt värre...

Kommentarer
Postat av: Janitor

In the midnight moonlight i'll, be walkin a long
and lonely mile. And every time I do, I keep seein
this picture of you...

2007-12-02 @ 22:02:16
Postat av: Anabanana :D

Awww sweet..;P

2007-12-02 @ 22:37:17
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0