Hasta la vista 2007..

Sista riktiga inlägget på år 2007 då..
Vet inte varför jag har den känslan, men jag känner mig på något sätt illa till mods.. :/ not a good feeling, måste vara nått som ligger och gnolar i mina tankar..får leta rätt på'ett..

Right know är jag typ helt mörbultad efter Emmas och min hårdträning på Friskis idag, jomen ni vet vad som gällde: Dans och nyårsmixen (både dans och gympa) Allt gick sammanlagt på 2 TIMMAR! :O man kunde gjort (som alla andra) gå ut och dricka skumpa efter dansen, men jag och Emma ville inte börja festa redan vid 12-tiden så vi tänkte: "Äsch ETT gympa pass till klara vi" Och det gjorde vi, men jag är död right know, och dessutom har man hela kvällen/natten på sig att fira det nya året, gissar på att jag kommer däcka snabbt. .:O
Men gympan var grymt skoj, dansen var en ny grej, och det var HUR MKT folk som helst. Förlåt men jag kunde inte hålla mig för skratt åt kvinnan framför mig som dansade med VÄRLDENS jäkla inlevelse, haha såg ut som hon blivit hypnotiserad och dansade runt i sin egna lilla "bubbla" men som sagt, lite extra kul när folk bjuder på sig själva.Och det gjorde ju också gympa intruktörerna Pirrko, och han...aaa don't remember his name, men de gympade med kavaj, slips, kjol, klackskor å hela köret (bara en stund dock) Boogie woogie.. =)

Inte så väldans kul var det att åka hem med bussen, svettig som en gnu med en massa andra fräscha ungdomar, haha kände mig lite...äcklig? dessutom var det ingen höjdar buss, flög och guppade EN meter över sätet och chaffisen körde fel väg, ojaa, men jag kom hem! :D That's the point! :)
Typ hela dagen har man kollat på MTV TOP 100, mkt bra.. 

Nu ska jag hjälpa mami med smörgåstårtan, hoppas på att få sig en "smakbit".. :P
Ikväll ska're bli trevligt...

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!  
266744-28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0