Hej söt..

Just nu lever jag för halstabletter och tee... :S Jag vet jag är lite småsjuk, låter ju som om jag är i målbrottet när jag pratar..hehe :P Men det är inte kul.. :(
Samtidigt som man sätter halstabletterna i halsen och ständigt bränner sig på teet försöker man plugga på provet i reptiler tills imorrn, men ärligt det går BRA! :D

Lite galna saker som hände i skolan idag då:

- Jag, Anabanana, lyckades komma försent till föreläsning om en djurkommikatör, pga av bussSTOPP på vägen, den där stresshanteringen med "andas ut genom ena näsborren och ut genom den andra" som vi lärde oss förra veckan kunde behövas vid det här laget..
- Jag drog en time out linje mellan Alex och Anneli som blev lite upprörda på varandra när de hade delade åsikter angående "att prata med djur"..hehe...
- Pluggish med Mona, Jenny och en russinkastande Sofia.. :O
- Lunch på stället culinar, TREVLIGT! Must fick man också..men:

Jag: Kan jag få en must?
Killen som servera: Va? Läsk heter det!

Haha ajaa..

- Sofia, Jenny och jag busade runt i korridorerna och råkade irritera killen med "terminator" ögat, woops!
- Råkade spetsa Jenny med pennen i hennes lår..
- Alex och jag sprang fram och tillbaka med frigolit, målade lite, prasslade med papper i bildsalen så "hästarna" fick damp och ville ut och ta en rökpaus, SKOJ! xD (det vi gjorde var att fixa en djuranläggning till kursen djuranläggningsteknik..)
- Jenny kunde LYFTA mej!
-  Jenny och jag däckade på bussen hem..

Min trevliga dag, TACK och HEJ!

image818
My LOVELY halstabletter..!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0