It's a sound that makes me cry

Inte gjort ett skit  på hela dagen..Låter skoj jag vet.. :P
Vaknade alldeles för sent också, thank god att mamma och pappa stod och pratade högljutt med grannarna i dörröppningen, annars hade väl jag sovit till sena eftermiddagen.. :P
Men jag har pluggat hela dagen typ, idrott och samhällskunskap, går väl bra, men jag orkar verkligen inte.. :P Men jag ska klara det, bara en vecka kvar i skolan nu, sen är de det efterlängtade JULLOVET! :D
Ååh vad jag ska njuuuuta..

Nyss vart ute på en promenad i området med mamma, kände att jag behövde röra lite på mig för jag kunde inte gå på gympa med Emma idag, pga. hosta och halsont.. :( trist, jag som var så taggad över de passet..!
Mamma och jag gick i rättså speedat tempo, härligt med en promenad, trots att jag inte riktigt var beredd på det kyliga vädret när jag gick barfota i skorna och med ett par freezing colda jeans.. :P

Nu ska jag göra mig iordning lite, för klockan 18.00 ska jag, mamma och pappa bege oss till min kompis Anna och hennes familj på middag, treevligt, få se vad för gott de bjuder på..! :D

Ha en bra kväll! :D

...Åhh mamma skulle sjunga lite:

Mamma: I feel it in my fingers, I feel it in my tooth..
Jag: Hehe nää det ska vara: "I feel it in my toes.."
Mamma: Ja, jag sa ju det, tooth..
Jag: NEJ, TOES..!
Mamma: Tooths..
Jag: Haha nej igen, T.O.E.S! Annars blir det att du "känner det i dina tänder"..
Mamma: Haha jaha, men du vet inte vart jag känner det någonstans, jag kanske har tandvärk?

Hehe lite småkul.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0