Lite frågor..

Kan inte rå för att jag är förtjust i "snabba frågor" måste göras! :D so here we go!

10 favoriter:
Färg:
Ojaa blå!
Mat: Hmm vad säger man: "Mammas kök"..!
Band: Utan tvekan The beatles, the one and only, fast om man ska ta något band som är aktuellt idag blir det väl Maroon5.
Film: Åh det här vet jag, men att jag aldrig kommer på filmen..Fanny och Alexander e grym!
Bok: Not so much för böcker men, jag tar nog Harry Potter böckerna, funkar ALLTID!
Sport: Ridning of course, hello people?! :P
Årstid: SOMMAR <3
Veckodag: Asså det måste ju nästan bara vara Lördagar, även fast de i reklamen sjunger: "Men Fredag är endå den dagen som känns bäst"...Äsch bullshit.. :P
Glassmak: Polkagris, mums, finns att köpa i gamla stan, just love it! :D *dreggel*
Tid på dygnet: Kvällen, typ runt 21-24 då trivs jag som fisken i vattnet..nattuggla som jag e..

9 för tillfället:
Humör:
Jomen jag ska inte klaga, kanske smått irriterad på att min mage gör ont, annars glad!
Smak: Vaddå? Fattar inte, kanske beror på mitt IQ-guldfisk tänkande..who knowes? 
Kläder: Ni vet pyjamas-party dygnet runt på lovet..och en munkis ovanpå det!
Bakgrund: Om ni menar på datan så är det på min käre gammel katt Maja! <3
Nagellack: En fläck kvar på mitt högra pekfinger av mitt röda nagellack, annars nothing..
Tid: 12.55
Omgivning: Jag vad ska man säga, datarummet, träningscykel, skolpapper som ligger lite huller ombuller, öppen garderob, fönster med utsikt över en bullrande väg/äng..lite annat smått..
Irritationsobjekt: Att min ena fot somnar så fort jag sitter med benen ikors..

8 första:
Bästa vän:
Första bästa vän..? Hm det måste ju vart min söta tvillingbror..! :D ni vet best friends ända sedan magen, det är vad jag kallar lång vänskap! Men om jag inte räknar med det så var min första bästis nog Therese maybe. :) 
Screen name: *IQ-noll* IGEN! :O
Husdjur: Mina katter Rembranth och Sessen, aww saknar dem..
Piercing: Bara ett i varsitt öra, enkelt men schnyggt! :D
Förälskelse: Haha ojdå, nu blev det pinsamt! :P JO min storebrorsas polare som jag pruttade i ansiktet när jag var fyra.. xD herregud att jag ens nämner det.. :O
Musik: "Brittan" yeah.. :P
Bil: Ingen egen va? I sånna fall den gamla hederliga "transiten" som var en slags minibuss för våran big family!
Kyss: Det har jag förträngt, lalala let's move on!

7 senaste:
Cigarett:
Nää usch, never in my LIFE!
Mat: Hm frullen som bestod av två rostade fullkornsmackor med lite rester av julskinkan samt en med brieost, salami och ruccola på.
Dryck: Något nyinköpt te med honung och mjölk. Tasted deliciuos!
Biltur: Igår till Solna.
Kyss: Jomen det var ett tag sedan.. :P
Spelad låt: Let me think, var nog en konstig låt som jag hörde när jag zappade till MTV..annars är det nog With you med Chris brown, tröttnar aldrig på den låten..
TV-program: Top ten at ten på MTV, what else? :P

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Hell no, eller? :O
Brutit mot lagen: Joo en gång, men då var man så liten så man förstooood inte..
Blivit arresterad: Nej det tror jag inte!
Badat naken: Vem har inte?
Varit med på TV: Haha twice, en gång på hästen Putte, märkte knappt kameran så jag höll på att rida in i den, KUL när det visades på bolibompa xD sen en annan gång i stallet med..
Kysst någon du inte känner: Nej, men in my dreams maybe ;)

5 nej tack:
Kläder:
Utsvängda byxor, njaa inte för mig tack..(menar typ JÄTTE utsvängda brallor)
Mat: Selleri, usch mår illa av bara tanken..om man tänker på en maträtt så blir det nog fläsk med rotmos, yuuuu..!
Musik: Dansband..lite FÖR ångestframkallande..
Dryck: Någon konstig dryck som vi fick dricka innan vi åkte till Tunisien, var bra för magen, USCH säger jag bara, typ nära döden upplevelse!
Personlighetsdrag: Sur över småsaker..Don't like, va glad! :D

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Knäckte nötter
Du kan höra just nu: Min bror som nynnar på en gammal dänga..
Du inte kan leva utan: SYRE! nej men annars så är det väl mina nära och kära..
Du gör när du har tråkigt: Skaffar mig sterotypa beteende som att gå runt och sjunga, eller bara störa andra.

3 personer:
Du kan berätta allt för: 
Mami, papi och mina närmaste vänner, se ere bara..
Du tycker om: Ehee ojdå, lite privat fråga..Men av mina vänner så finns det många helt underbara, svårt att välja..!
Du inte gillar: *Drar igen blixtlåset på munnen* :P

2 val:
Kaffe eller te:
ENKELT, te! :D
Vår eller höst: VÅR!

1 önskan: En? Herrugud så mkt som jag vill..men jaja, skaffa hus utomlands våre inte helt fel..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0