Lite trams från mig

Hmm jag har börjat funderar på att ta upp mitt dagboksskrivande på allvar nu, jag menar..jag höll endå på att skriva dagbok VARJE dag i fem år, varför sluta? Det blev väl för krävande antar jag..dessutom har jag så höga krav på mig själv: "Nej det här räcker inte, måste minst skriva två sidor till, ALLT måste med!"  Måste sluta med sånt trams..inte konstigt att det blir tröttsamt efter ett tag..
Det blir kul att läsa när man är äldre, för ett tag sedan satt jag faktiskt och bläddrade i en av mina "mästerverk" till dagböcker, det GÅR inte att dölja sitt skratt, haha för jag menar hur mycket knas har man inte skrivit under sina år, sitter här nu och bara flinar av tanken..kärlekslistor och sånt.. xD Aja..som sagt kul...

Idag ska man som sagt prova ett intensiv pass på Friskis med Emma, ber till gud att det ska gå bra, men som Emma sa: "Någongång måste bli den första" och ja, hon har rätt, hur ska man kunna utvecklas om man bara fortsätter på sin "medel" nivå..så nu är det: The moment of truth.. 
....Fast nu blev det ändrat anyway, vi ska gå på medel idag och på intensiv nästa vecka, för då mår vi nog bättre..ni vet "tjej-problem"... :P Så nu ska vi till Peo och ta ut oss till 100% istället för att skämma ut oss bland en massa "intensiv-people".. :D GÅR PRIMA!

Sitter och lyssnar på skivan jag fick i julis av mina storebruushor, jag har fullkomligt blivit såld på Peter Bjorn & John, de är mer än grymma, ska lägga ut någon låt med dem här på bloggen någon dag, så ska ni få lyssna själva.. :P Supahh-trupaah..

Måste lämna stallnyckeln till stallet idag också.. :S Aja ett senare problem...

Men nu ska jag sluta, ska hitta på nått annat istället för att sitta här och ruttna bort.. :P Kanske bädda sängen, eller varför inte knäcka lite nötter, njaaa, det får bli dansa-runt-som-en-tönt-i-huset med lite musik, måste värma upp innan gympan juee... :P

Tjooo på er alla å ha en bra onsdag!

Och en sak till, nästa år vill jag inte vara i Sverige och fira en traditionell jul, då min vänner ska jag sitta på en strand under en palm med en drink i handen och njuta av värmen, i Thailand, eller någonannanstans, men helst där..Snälla år 2008 ge OSS tur i LOTTO! Jag ska vinna pengar...

266744-37
Wonderbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0