Mandarin

Ikväll satt jag i soffan och funderade på om jag skulle ta något kvällsfika. Eftersom jag aldrig brukar rota runt i kylskåpet i vanliga fall, tänkte jag att: Äsch let's make a try
Och där stod svaret på min fråga, nämligen grädde! Vispade iordning litegrann medan katterna jamade och strök sig mot mina ben för att tigga till sig en skvätt..När grädden var färdig tog jag fram lite mjölk som jag hällde upp i ett STORT IKEA-glas av bästa kvalitee, samtidigt som lite oboy-pulver fick smälta ned i mjölken...
In i mikron 3 minuter, mmm varm och god nästan så man brände sig på tungan...Nu var det dags för grädden att göra sitt, nästan som magi, ner med en klick grädde som sakta smälte ut som ett vitt lager i den varma chokladen och vips så har man en god hemmagjord Chockomilk med cream.. :D

image798

Det finns ju inget som är så gott som varm choklad med grädde, nästan oslagbart..! =)

Nu ska jag sussa gott folk..
Godnatt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0