Merry Christmas

266744-49
Här är en av de bilder som jag inte kunde ladda upp igår, men nu verkar det som det funkar, men det är fortfarande en massa strul med bilderna, så jag är lite ledsen.
Men NU alla söta är det JULAFTON och ingen tid till att deppa! Vaknade upp av att man fått en massa meddelande på mobilen av sina urgoa vänner, BÄST! :D Ätit grötfrukost med mammas hemgjorda julbröd, kan det bli bättre? =) Nu har vi julmusiken på och vår fina gran lyser (bilden). Men det är självklart EN sak som saknas, SNÖN! :O Alldeles grönt ute, lite trist, "I dreaming of a white christmas" kan man ju bara glömma..


Men nu ska jag gå ned och ta en "jul-dusch" innan mina bröder kommer och hälsar på!
Men ni ALLA får en en supermysig JUL! Hoppas ni vart snälla och får en massa "klappisar" av tomten..!

GOD JUL!

P.s Jag fick ett friskis och svettis kort som morgonpresent! :D GLAD! Nu ska det bli träning av! d.s

Kommentarer
Postat av: Annsingen

God Jul!

2007-12-24 @ 10:40:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Emma

God jul på dig gumman :D

2007-12-25 @ 14:06:17
Postat av: Anabanana:D

Aww detsamma på dig gumms! :D

2007-12-25 @ 22:56:33
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0