Min katt

Gud vad jag dissar min katt, känner mig som ett svin right know..

1. Hon sitter och glor på mig i trappen (snälla GOSA med mig), jag går förbi, hon sitter kvar.
2. Hon sitter i badkaret, jag öppnar kranen för att ge henne lite vatten för jag tror att hon vill ha, men tydligen inte: "Men strunta i det då!"  fräser jag ur mig lite lagom snällt, hon hoppar därifrån och försvinner.
3. Jag glömde bort att hon låg i garberoben, stängde in henne, upptäckte henne kraffsandes inifrån på dörren ca 5 timmar efteråt..helt slut och med träningsvärk i tassen..
4. Hon vill ligga på tangentbordet när jag sitter vid datorn: "Men Maja! Vad ska du HÄR och göra!?" lyfter ner henne på golvet, hon sitter och tittar upp på sin besvärande matte.
5. Hon gör ett nytt försök, hoppar upp på stolen bredvid, jag är inne i mina msn-konvsersationer, hon hoppar ned därifrån när "klapparna" inte är tillräckligt många och lägger sig besviket på sängen.
6. Hon får inte ligga i mitt knä för hon kloar sönder mina lår: "Men Maja, SLUTA kloa! Det gör ont juee..." Lyfter henne över till soffan bredvid mig, där vill hon inte ligga, hoppar ned.. 
7. Vill ALLTID gå in i de rum där dörren är stängd, kraffsar så det ekar i hela huset: "Men Maja, sluta! Varför ska du in där! Mamma ligger och sover hon har jobbat natt!" (inte för jag tror hon förstår men).

Men ENDÅ är hon den katten som jag ÄLSKAR mest!
Puss på dig söt!
Det är alltid du som ligger bredvid min huvudkudde på kvällarna och spinner i mitt öra, alltid mysigt att lägga armen runt dig och gosa, som en tröstande vän.. :) Det är KÄRLEK! <3

266744-52

266744-51

Hon är BÄST! Även fast hon kan vara LITE (men då menar jag lite) jobbig ibland, men hon tycker nog desamma om mig så, det går jämnt ut! ;)

Ohh cutie pie, you are my angel, I love you baby beauty..SO mucho macho!
(Så snackar jag med min katt..strange I know..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0