Och från morgon å till kväll är det bara blablabla...

HEJ!
Jag skrev inget inlägg igår, skandal..! Hehe men nu så...
Tänker inte berätta om skoldagaen igår, men jag kan nämna lite småroliga saker som att jag har lärt mig å hitta en ny funktion på datorn där man kan skriva in nått som datorn exakt uttalar =) Eller översättningar av olika ord, haha jag är tydligen lättroad.. :O:P
Ebbe var som vanligt elak mot mig när han bad Alex, Anneli, Sandra G och Erika om att spärra in mig eller kasta mig framför tåget..men vaddå? jag sa ju bara: "HEJ EBBE, TREVLIIIIG HELG!" ok att jag höjde rösten en aning men jag fattar inte.. ;P
Följde med när Anneli hade lite "olagliga" ärenden till Erika att göra.. :P under tiden hon var iväg gick vi andra in till konsum och suktades vid godis/kakhyllorna, dessutom diskuterad jag och Alex hur man kunde sno blommorna som av någon anledning stod utanför affären, smart.. xD
Erikas väska blev lite tung och vi alla åkte hem.. :P mohaa..

Var till stallet, träffade Emma <3 var längesedan ju..! =) jag skötte om lilla Loverboy, red ut en sväng, på hemvägen fick han lite små damp när han fick syn på en annan häst längre fram, det var typ den här: Hallååå, det är en kompis där framme, SPRING!! den fååår iINTE komma före mig hem!! eller så kan man tänka sig detta: HJÄLP!! Det är SÅ mörkt ute, jag är rädd, WHAT!? en polare! kan vi inte springa ifatt och få lite sällis!??
Jag har inte beslutat mig för vilken av dessa två alternativ som passar bäst... =)

Hem. mumsa med familjen på taco, köpt taco-båtar som vi kallar dem för, eller som pappa sa: "Kan jag få en sån där skopa?" haha ok, man har olika uppfattningar.. :P

   image766
Svek daa family och gick till Emma där även hennes kompis Anastasia va samt Anna och Hille, fast den skiten kom senare, men hur är det man brukar säga: "Fint folk kommer alltid sist?" börjar tro att det verkligen inte stämmer.. :P Tittade på idol, fettade i chips och choklad, pratade old times, körde sanning eller konsekvens, haha..gissa m det var NÅN som tog konka? Svar nej....men en del sanningar kom fram.. :P
OCH HILLE SLOG MIG PÅ ARMBRYTNING!! Gaahhh hämnd från 8:an eller? :P

Sällis hem med Hille, kom inte hem förens 02.00, läskigt, thank god att trum-ljudet i skogen hade försvunnit.. :O Scaryyy... GRYM kväll with old school..! :D

Idag blir det till Love som gäller, sen möjligtvis till bror..! =)
1 december är det också idag, yiiihiaa gissa vem som öppnade första luckan på chokladkalandern?? Still a child in my mind.. :P tack mamma y pappa! :D hehe..

image765
MIN!

Pööss..

Kommentarer
Postat av: Hille

Det var inte i 8:an!:P

2007-12-01 @ 16:31:35
Postat av: Erika

HAHA, den var sprängfylld, trodde den skulle gå sönder.. :O
Äsch du e ju Ebbes favorit? ;)

2007-12-01 @ 17:13:13
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Hille det var VISST i 8:an, erkänn att du är klådd av en tjej! xD mohaa..
Erika, oja Ebbe in my heart som vi sagt förr..:P haha stackars väska den måste fått sig en rejäl törn där..xP Hoppas den mår bra i dagsläget.. ,)

2007-12-01 @ 17:44:43
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0