Om ditt hjärta någon gång brister laga det med Karlsson Klister..

Ok....FAN! Hela mitt inlägg jag hade skrivit SÅ bra försvann, tänkte ju berätta en sak, men jag får ta det imorrn.. :S Aja ikväll har jag iallafall vart hos Emma där även Anna var, ni vet vi måste fortsätta med idol traditionen ända fram och idag var det ju FINAL gott folk! :D Förlåt mamma och pappa att jag svek erat fruktfat..

Tyckte tjejerna sjöng gryyymt bra, svårt beslut...Men Anna satsade en godis på att Marie skulle vinna, och DET GJORDE HON! :D så värdig! :D Så Anna fick en godis från sin egna godispåse som hennes pappa köpt.. =)
Hille svek oss också :( Han var och promenerade i centrum av någon anledning, dessutom påstod han att jag var synsk, men kan alltid drömma.. :P

Nu är jag hemma som ni märker, att det alltid ska regna på fredagskvällar, har vant mig och har numera med mig mitt regnbågsfärgade paraply med mig till Emma.. =) man e juu smart sometimes :D
Men nu väntar vi all på att bror ska komma hem, han sitter "barnvakt" till två jämnåriga spanjorer.. xD Åhh det skulle jag vilja se.. :P  

Imorrn blir det upp klockan 08.30 som gäller, gillar inte att sova bort hela dagen.. =)
Luciatablå i stallet med Emma också! :D Looking forward to that, hoppas man får lite julstämning också på köpet! :D

image795
Grattis Marie! :D

Hejsvejs från idolnörden ;D 

Kommentarer
Postat av: El Peligro rojo

Something´s missing in your heart, poor anna...Can I do anything to help you?

2007-12-08 @ 17:00:20
Postat av: Anabanana :D

Hmm...Maybee...get me another heart.. ;D Eller laga det med karlssons klister..

2007-12-08 @ 17:59:47
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0