Raindropps are falling on my head

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng är: 13

 

Din ålder borde vara 23 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

What? Skulle min ålder egentligen vara 23 år? gör inte mig nått, men så vuxen är jag faktiskt inte.. :O
Men kul att höra då'raa! ;)
You can also try! Hemsidan står däruppe om ni inte märkt det ännu..

Måste berätta en sak innan jag drar, drömde värsta helmysko drömmen inatt, jag var i skolan, där var en kille, som jag vet vem det är, men jag känner honom inte, så jag ska inte nämna namnet.. :P Vi satt ner och pratade sen helt plötsligt slängde jag ur mig: "Jag är AIK:are!" Hans ansikte bara LÖS upp och han sa: "GUD va du är rolig Anna!" vad är kul med det? xD Sen blev han tydligen kär i mig för jag hade sagt så, myskoo, men som jag sagt tidigare jag ÄLSKAR drömmar! :)

ONE more day to go innan nyår! :D ring klocka riiing! skoj, längtar till man får skååla med "skumpa"..!
Nu blev jag törstig så fort jag nämnde namnet på drycken..

Får se vart ödet tar mig idag då! :D

See ya, peace out

"Anna gillar hästar...men inte vilka hästar som helst...utan FLODhästar"
/Gammalt Hajk/Papi citat

Så tråkig så den blir rolig..

266744-36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0