Så var det över..

Jaha så var julfirandet över...i stort sett iaf..man festar ju fortfarande på all julmat som blitt över men det ska man snart bränna bort på Friskis....

Men igår hade man det mysigt med HELA familjen, dvs, alla tre bröderna bus, mamma och pappa och småkatterna.. =) Det är då som jag trivs som bäst...
Började morgonen med lite grötfrukost och morgonpresent av min snälla föräldrar som, som sagt var ett halvårskort på Friskis..! :D Sen fick jag och bror pengar från våran snälla faster också! :D

Framåt 11.30 kom mina andra två bröder Robban och Andreas.
Vi åt mammas julmat som SLÅR allt! :D Och självklart var äppelmoset framdukat som är ett måste på julbordet! Jag vet att det låter konstigt med äppelmos is the shiet..! :D Sen var det en massa andra godsaker som: Jansson, Skinka, köttbullar, prinskorv, ostpaj, julbröd med skagenröra, yes I named it. Snacka om att man blev "proppis" på allt det där samt julmusten som även den var mättsam. De vuxna tog nubbar och hade sig, ABSOLUT, men snart så.. :P

Traditionella Kalle Anka på Tv, oh förlåt till er alla Kalle Anka fans...men jag har seriöst börjat tröttna på den där jultraditionen, den bästa är fortfarande Askungen med sina klännings skapande möss, sött! :D
Sen självklart "Kan du vissla Johanna", massa julgodis och åter igen några groggar.. :P Jag och Erik fick smaka någon sort som var Italienskt, gott faktiskt, smakade hostmedicin med x-tra lakritssmak.. :D
Efter att vi hade suttit och snackat och bullat upp oss var det dags för klapparna, jag gillar inte att man ska öppna en å en, så alla andra sitter och studerar en när man öppnar, jobbigt enligt mig...Men självklart ska vi göra så som jag INTE vill, ni vet jag hade majoriteten emot mig, so what could I do?  

Detta fick jag (förutom friskis kortet och pengar): Ursöt Snobben-pyjamas, tofflor, Roiboos te, skiva, presentkort på HM. :D Räcker för mig..!

Sen kollade vi på lite gamla videos från när vi var små, skrattade åt Robban i trikå och solbrillor eller Antes "karate-kid-fight" med sin kompis..hehe..
TACK FÖR EN TREVLIG JUL!
Somnade gott den natten.. 

266744-50
Mamma och pappa...

266744-41
Världens bästa bröder..

266744-46
Annsing och pappsing

Idag har man mest softat, vaknade inte förens 12.30, pinsamt ju.. :O Man har mest gått runt o sina tofflor och inte gjort mkt, kan vara skönt det med..! :D ÄLSKAR LOV!
Nu ska jag snart gå ut och ta en promenad, känns som det behövs såhär vid juletider..! :P OJA..
Imorrn ska jag och Emma prova intensiv pass på Friskis, spännande, hoppas att vi klara det! :D Jag menar man vill ju inte dö såhär ung.. :P 

Pussiluss..

Kommentarer
Postat av: Erika

Söt bild där Anna (: !

2007-12-26 @ 13:09:51
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Tihi tack Erika! :D Vet inte vad gör där, men det är en annan sak.. :P

2007-12-26 @ 14:06:05
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0