Stäng fönstret

Ska plugga djurskydd nu men jag måste bara säga en sak först: USCH VAD JAG HATAR DET HÄR SKITVÄDRET! Blääää, förlåt men jag var tvungen att få ut mina aggressioner.. :O
Jag vill ha sommar och sol igen...

image767

Gick nämligen till stallet, då var det rätt ok, lite blåsigt sådär..fixade med Love sen skulle jag gå hem igen (mina föräldrar + bror åkte till Ante och man fick inte följa med) DÅ var det verkligen HEMSKT väder, dessutom blev jag typ utlåst när jag skulle gå in med skottkärran som jag tömt på gödselstacken i stallet, gissa vad som gjorde att dörren smällde igen? Blåsten of course.. :(
Gick då hem, blåste som det vore värsta tornadon på G, dessutom var det piskande regn som slog mot ansiktet, dumt nog hade man sminkat sig också, gissa hur illa man såg ut när man kom hem?! :O Och mössan då! Den fick man hålla i HELA vägen hem, för annars skulle den blåsa av skallen, inte nog med det fick jag ständigt dra bort luggen från ansiktet som blåste till "fel" ställe the whole time! :O värsta dramatiken..!
Om ni vill veta så var jag också SÅ nära att ramla i lera också, det hade verkligen vart droppen som fick bägaren att rinna över, men jag klarada mig..! ;D

Så äntligen är jag hemma...! =) Aggressionerna har hunnit sjunka en aning, men man är fortfarande lite lättretad.. :P Därför passar det inte bättre än att smaska lite mandarin och lyssna på låten som ALLTID får mig på glatt humör, still don't know why! :P Älskar när de sjunger: Vi kan bara bara dricka varm choklaaaaaad!"

Snook - Såpbubbler



Och OJA heta pojkar! *dreggel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0