Tänk jag drömde en natt att jag hade en katt..

Min busiga katt Melvin bara älskade att busa i IKEA-kassen, nått som bara han kan komma på att göra.. :P
Så gullig och rar kan ingen vara.. <3

image804

Nu är det Prison break om tjugo minuter, det blir väl olidligt spännande som vanligt..
Btw har jag sett en ny svensk serie idag tack vare mamma och pappa som i stort sett tvingade mig.. :P
Den hette "En spricka i kristallen" och var grymt bra, om ni vill se så går den klockan 20.30-21.30 på SVT1 på måndagar, riktigt bra faktiskt! :D

Nu ska jag se på mina nyupphängda gardiner...ska se om det är något att ha..! tihi bus..

Ses!
Kramar från mig och Melvin..


Kommentarer
Postat av: natta

ååh, jag är avundsjuk ( vet inte riktigt hur det stavas , haha
) på dig. jag vill också ha en katt :(

2007-12-11 @ 07:49:45
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Anabanana :D

Aww jo de är mysiga små krabater de.. =)

2007-12-11 @ 13:23:05
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0