Tisdag

Lite snabbt inlägg här, för jag ska ner och dricka te..Har nu suttit vid datorn i två timmar och pluggat på sällskapsdjursprovet, min rygg gör ONT! ;S

Försov mig EN HEL TIMME imorse, våre det inte för att bror skulle komma in halvklumpigt i rummet och säga: "Anna klockan är halv sju!" hade jag säker vaknat när skolan slutat eller liknande...
Orkade inte stressa, hade ingen andning, min näsa var täppt som en elefant med knut på snabeln (Härm från reklamen I know)..
Kom en halvtimme försent, ooooj, idrottsläraren Fredrik som vi hade teori med såg inte direkt glad ut.. :O Andades in Sofias ruttna bananskal hela lektionen.. :S Hehe..jobbade med stresshantering.. :P
Många borta idag också..undrar var alla haft för sig idag..??

SH, diskutering av artiklar, trevligt.. (not) Alex och jag är btw Emmas favvo elever, men jag tror hon ändrar sig efter 00.00 inatt! :O keep it poppin..:O:P
Idrott, jag var med lite halvt och spelade flummig badminton med Alex, Lorena och Tiia. Idrottsläraren såg tydligen ingen skillnad på mina vanliga kläder till jämföresle med mina idrottskläder, jag som sprang runt i converse skor, leggings, örhängen, fredperry munkis, han bara efteråt när jag satt och väntade på alla andra som byte om: "Har du inte kommit längre? ska du inte byta om du också? Haha what? xD

Lunch, goood ching chong inspirerad mat, inga såg mig och Alex som fick sitta själva och äta, men vi hade kul endå, pratade lite om moneey, han är inte lite bortskämd jämfört med mig när det gäller pengar, jag: Jag öppnade kuveret som jag fått av min morbror, där i finns en......HUNDRING! Alex: Asså jag fattar inte att man bara fick 1.500 kr  av dem!
Haha skoooj..

Sista timmarna sällskapsdjur, jag var trött och helt borta...lyssnade, men orkade inte svara på frågor.. :P
Slutade tidigare, jag, Jenny, Fredrik och Alex gick upp till bildsalen, vissa målade muggar, andra tog hem 14 muggor i en klen Coop Forum påse.. hoppas den inte gick sönder!
Jenny målade en "saffransmugg" :P Jag hjälpte Alex att göra hattar eller fåglar av hönsnät, mkt fina skapelser vill jag lova!

Hann till ridningen idag, skitskoj alla pållar var pigga..
Vi hade en liten busig bana som vi skulle rida, min häst Gullene var pigg och glaaad, jag var det också för den delen tjöt lite: "Yiiihaaa" då och då..! Han bocka och stegra lite ibland..men sånt e skoj, galen som men e! :P Full fart och fläkt det gillar vi! :D Alla i gruppen var stjärnor på en sådan glammig avslutning..! :P
Kunde inte vara med på fikat, hem till allt pluggish.. :P

Nu orkar inte jag med, SALUT!
Jusste måste säga att jag lyckades blåsa Hille helt, genom att säga att jag skulle på bio med Linus, lite sött där.. :P Hehe men du ska ha ett STORT tack Hille för hans hemnummer! Kan komma till användning sometimes who knowes?? :D

Jusst får inte glömma att min bror fick lite fnatt och lekte dans koregraf, haha hej träben! xD Lite kul han gick verkligen in för yrket, undrar hur det gick för honom när han krashade in i bokhyllan förresten!? :O:P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0