"Titta den där schtekarn har likadan mobil som mig!"

Nu är min data sådär jäkla seg igen, jag blir galen på'et...Min brors fel bara för han är desperat att ladda ner One three hill..att han ALLTID ska göra det just när jag sitter här, inte lite frustrerande.. :S

Inte trevligt att vakna imorse ska jag säga, min näsa var helt igentäppt av en massa skit och min hals kändes tre gånger så stort än vad det brukar och min hosta var aningen förvärrad. Så jag steg upp, slängde i mig ett par halstabletter och gick ned till frukosten, sköönt att papi var upp, han hade redan plockat fram allt från kylen så JA det slapp man (inte för att det är så himla krävande men..) :P
Slängde mig in i duschen innan alltför många började klaga på min långa duschtid.. :P
Stod som vanligt med hårtorken framför spegeln och mimade till alla låtar som spelades på MTV, samt drog några av mina "snygga" moves, sedan sneglade jag ut på grannens fönster och blev tveksam på om de kommit hem eller inte..Så för att ta det säkra före det osäkra slutade jag med mitt lilla "framträdande".. xP

Pluggade på bussen, satt en kille i min ålder bredvid mig som också drog fram sina pluggpapper when I did, hehe, det blev värsta plugghörnan där bak i bussen ju! :P
Provade en ny väg från tunnelbanan till skolan idag, nämligen genom da fruit park, gick faktiskt smidigt. förutom att jag höll på att ramla och slå ihjäl mig i trappen på väg ned.. :O innan jul och allt, vågar inte tänka på vad som kunnat ske! :O
Kände mig som en uppkäftig bitch när jag av misstag råkade trycka på knappen vid övergångsstället fast det bara var en buss som kom på vägen, han stannade lite irriterad och jag småsprang över vägen upp till skolan! :P Sorry busdrivaaahh att jag gjorde så du kom försent i tidtabellen.. :O

Första ämnet var engelska och vi fick se på film, Bridget Jones dagbok, lite småkul, speciellt när Hugh grant sa: "Dirty bitch" erhmm..aa sånt tycker vissa av oss är kul ja! :P
NV, Alex och jag jobbade inte NV, vi gjorde annat.. :P vi gjorde lite på ett annat arbete, men vi tog fel data för den dissade helt vååra USB-minnen.. :O Lyssnade lite på musik också, ojaa lite Fergie och Leona. Dessutom kom vi på att vi INTE gillar de dumma paret Bodil och Bengt, de kan sticka å brinna.. :O
Svenska, kollade film även där om den skånska dialekten, haha det var lite småkomiskt när de sa: "Förut tänkte de byta ut alla skåningar i Sverige och flytta dem till baltikum länderna för att ersätta skåne med "riktiga svenskar".."
OJDÅ.. :P Man kan säga att man blev lite påverkat av den där filmen, när man sedan skulle på lunch, rullade man för sjuttsingen på R:en, rrrrrrrrrrrrriktigt rrrrrrrrrrroligt..... :P

   image819

Pannkaka med ice cream till lunch, Nanny var överglad att få servera oss mat idag, hehe så hon skrattade åt det mesta. Satt med Alex, Felicia och Sofie. Sofie berättade en jättekul historia om när hon försökte hjälpa en handikappad att komma ut från en felänmäld hiss..herreguuud va tokigt det kan bli.. xD Dessutom påstår Alex att det finns gröna russin!? Haha att de kommer från de gröna vindruvorna och att de "svarta" man äter är röda! xD Bra teori där men nää.. :P

Sista timmen hade vi prov i reptiler, gick GRYMT bra! :D Jag är SÅ glad! Nu är allt avklarat innan lovet, kan inte med ord beskriva hur skönt det är!!! :D
Hem själv, eftersom jag var så himla seg på provet, men det var skönt, helt tyst, bara musiken och jag! ;P Var dessutom helt borta när jag höll på att gå före alla i kön till bussen, trodde av någon konstig anledning att den kön tillhörde en annan buss, tur att jag märkte det innan jag fått en utskällning, då hade min dag vart förstörd.. :P Dessutom träffade jag på lite old school också, nämligen Matte och Adde, hehe lite oväntat.. :P

När jag kom hm luktade det kladdkaka till min stora förvåning! Och vem hade bakat?? MIN BROR! :O Jag blev förvånad över att hitta honom i köket med en slickepott med smet på i högsta hugg.. :P Han bakade tydligen till sin klass.. :P Synd synd, hade gärna velat smaka hans bakverk!

Nu ska jag sträcka på ryggen! :D Imorrn är det FREDAG och LOV!!! :D Wohooo I'm a happy girl!
Bio tajm imorrn också med ett par pysar från klassen, trevligt!

Pussiluss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0