Typ en vanlig tisdag?

auuutsch..vet inte vad jag har gjort, men jag har fått ont i min vänstra tinning, usch börjar bli lite orolig, vi är verkligen "klagomåls-familjen" hehe pappa med sitt knä som sedan utvecklas till vad han säger är "digerdöden" mamma med sin onda rygg och bror som känner sig stel i ryggen för för mycket sittande trots att han vet att det finns fotboll att satsa på.. :P Ohh lord..VILKA PROBLEM! ...kanske inte.. :P

Hann med ridningen idag, glaaad, fast man fick ju springa en bit när man stigit av bussen, så fort en bil kom saktade jag av: "Lalala jag går här lite lungt och sansat, strunta i om jag ser ut som en motionär i sina sämsta dar.."
Red även denna vecka Condor och barbacka dessutom, yeah here we go..gick väl ganska bra, men gissa om man verkligen gjorde allt man kunde för att INTE trilla av, ni vet, man har ju ingen lust att bjuda på tårta när det bara är två gånger kvar.. :P nee så duktig på att baka är jag inte..
Jusst måste tillägga att på bussen på vägen till stallet träffade jag Lella, mkt kul och roligt var det att hon fyllde 18 år idag också, vilken tajmning.. :P Grattis grattis, stackars Jenny försökte hänga med i våra samtal, men dränktes av den ENORMT högljudda högtalar rösten som ropade upp hållplatserna, satt några längre bort som också störde sig på ljudet: "Men kan inte kärringen hålla käften..??" hehe kan hålla med, för man satt och hoppade av rädsla varje gång som rösten kom upp igen, never prepered.. :O

Vänta...hörs som bror håller på att spela Tv-spel..!? Kan det vara sant!? måste kika efter.......
Äsch det var tydligen ett tråkigt fotbollsspel som han köpt till playstationet: "Va? visste inte du att jag hade köpt det? Jag gjorde typ det förra veckan..!" and how will I know lilla bror? ;P

Orkar nog inte berätta om skoldagen..men några saker kan jag ta upp, ni vet punktvis:

- Sovmorgon, skippade idrottsprovet, ska vänta till nästa vecka på omprovstillfället, smart drag..

- SH, Emma hotade vår busiga klass att återuppta "de bestämda platserna" men det ville vi inte, så resten av lektionen satt man knäpptyst, förutom Anneli som fick flytta fram.. :P åå sätta sig bredvid den "parfymfria"..

- Idrott, tempoboll, tänkta göra Anneli sällis på bänken, men jag tackade nej, blev då kallad "bitch"..hehe..Roligt, men lite våldsamt spelat från vissa..erhmm, Alex kanske? ;P Han har nog fått en ny ovän, gissar på Ferdinand.. xP Jag och Felicia höll på att dö av andnöd och stackars Mona fick sitt finger illa tilltygat av en våldsam Fredrik..

- Blivit förlämpad i omklädningsrummet om att Åkersberga är en liten okänd håla..börjar inse att det fan stämmer.. :P

- Lunch, fetto blomkålshuvud som de andra fick kvälvningar av medan jag glatt åt upp den.. :P

- Sällskapsdjur i två timmar, jobbade med instuderingsfrågor, kollade på två flummande Sandror, snackade om hästar med Anneli och Jenny, gjorde ifrån mig underliga pruttljud med munnen (skulle beskriva en grej).. xP

Jaaa typ så har det varit.. =)
Men nu ska jag massera min tinning och chilla litegranna..
IMORGON är det LILL-LÖRDAG gott folk, passa på att FESTA till det! :D
Själv är onsdagar en av mina officiella pluggdagar också, så det blir en blandning av fest och plugg, perfekt match making.. :P oooh yäääh...

Pusshej..

image805

And you run and you run to catch up with the sun, but its sinking
And racing around to come up behind you again
The sun is the same in the relative way, but youre older
Shorter of breath and one day closer to death

The time is gone, the song is over, thought Id something more to say..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0