Utan er, ingenting

Ikväll blir det Troja som gäller..
Jag vet att jag har sett den filmen ett hundratals gånger känns det som, men vad finns annars å se? Tell me...
Och jag fattar inte hur filmen Eternal sunshine of a spotless mind kunnat få högsta betyg i tidningen?! Gav den en chans förut men ärligt, jag fattade INGENTING av den filmen..vet inte, kanske är det jag som inte var tillräckligt uppmärksam eller så var filmen helt knäpp..
Den går ikväll, kanske ska ge den EN chans till...

 image768

Är grymt trött känner jag nu...
Stackars mamma känner sig dålig, inte kul.. :( Om nån i familjen känner sig sjuk blir jag lessen...
Och för alla som inte vet så är det Kattens Dag idag! :D Ååå min stackars katt får skäll för han äter för mycket, schysst familj.. :P Nää men jag tänkte faktsikt ge alla mina sötisar lite tonfisk dagen till ära! måste bara rota igenom halva kylen först..

image770
Katten, människans bästa vän..!

Nu ska jag nog dansa lite till min mp3 musik, Love it! Bli lite piggare yaaoo..
Säger bara en sak: Music is my drug
Tur det så det inte var något annat...

image769

Ha en bra kväll!
Pussiluss...

Jusste! Innan jag går måste jag ju säga att jag hittade ett test på internet om hur gammal man kommer och bli...
Jag fick tydligen ett vad som räknas som mycket bra reslutat, nämligen:

Din förväntade livslängd är: 88 år... inte så illa va? Ni får tyvärr stå ut med mig ett tag till vaaa!..

Jaja..Tjohopp humöret på topp!

Kommentarer
Postat av: Paris

We will be together again, in this world or the next

2007-12-02 @ 00:33:49
Postat av: Anabanana :D

ok då vet jag.. ;)

2007-12-02 @ 11:15:57
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0