Vakna än?

Hej på er! =)
Nu ska jag snart sussa gott i min säng men innan tänkta jag skriva några rader så man kan somna gott utan tanken på att ni nattugglor inte har något nytt att läsa.. ;P *blink*
Ameehh, såg det sista avsnittet av "En spricka i kristallen" mkt nagelbitande sådan..
"NEJ hon får inte lämna honom...FAN...JA hon tar tillbaka honom! NEJ det funkade inte...JO...det blir tillsammans IGEN, och det funkar, mamman kan dra åt helvete, men pappan är snäll!" typ så var det hela tiden..! =) Mkt bra, men ett lyckligt slut lyckades de få till iaf..! JAG ÄLSKAR LYCKLIGA SLUT!

Och om ni frågar mig om samhällskunskapen gick det väl ganska bra, jag å Alex är inte riktigt klara än, men vi jobbar på'et, man kan inte säga att vi är så himla engagerade i den där dumma bodil-och-bengt frågan, helknaas..eller kärringen Mary, usch.. :P Emma gillar inte oss anyway så varför satsa det mesta vi har för den sura norrlänningen, förlåt men sanningen måste fram förr eller senare.. :P

Jag men nu på kvällskvisten har man sörplat på te så mkt att mamma gav irriterande blickar av allt "sörpel", hehe sen rotade man fram en apelsin ur kylskåpet också, mkt GOD, varken för sur eller för söt, som Lundin säger: "En blandning av sött och salt" Fast surt skulle ju kunna ersätta salt i det här läget.. :P
Planerat träningsplanerna med Emma inför jullovet, vi ska satsa på hårdträningen inför allt uppfettande av julmaten, OJA har ska förbrännas gott folk..! Ingen julskinka ska få sättas sig fast på min mage inte.. :P Så håll i er för här kommer VI! :D

image815
It's my LIFE.. ;)

Nu måste jag sätta punkt, men vi hörs imorrn! :D
Pussiluss..!

Jusste sett förberedelserna för Let's dance också å tillbaka blickar, höll på att smälta när de bl.a visade: Tobbe, Dogge, Victor, Danny och Karl-Petter, gaaash vilka STJÄRNOR! Haha..

image816

image817
Och han kommer jag isånna fall rösta på varje vecka,
haha jag vet att jag är en nörd ibland men sånt händer..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0