With you

Hej! :D
Jag vet inte om jag kommer hinna skriva så mycket, för jag ska skriva klart ett arbete på samhällskunskapen, men lite om dagen i korthet:

Lät som en hes ko när jag steg upp, ont i halsen och hostig, orkade inte gå upp egentligen, men vad gör man?
min buss gick sönder på vägen till Danderyd, YES, :S var tvungen att hoppa på en överfull sunkig buss från hallstavik för att komma till Danderyd.. :P Blev försenad, men som tur var läraren på första ämnet också det, så ingen skada skedd..
Haft lite alla möjliga ämnen idag, sällskapsdjur, pof, duktiga Alex som verkligen "hjälpte" mig med våra frågor, hehe, men det är lungt pysen... :P Anneli bjöd oss på kolor, mkt goda, hennes mamma är en "kol-mästare!"
Lite djurhållning i park, jag har fått panik för nu ska vi tydligen hinna med att "skapa" två djuranläggningar till två djur på 8 lektioner! :O Man måste jobba självständigt också..! :O Vaddå aldrig hinna!? Ohh god vad jag kommer sänka mig i betyg.. :P "Tänk positivt" är det man brukar säga va?

På lunchen var vi taskiga, punkt slut, jag menar den där mannen med rullatorn kanske på riktigt tror att den uppklistrade tomten på väggen är hans pappa? :P Pyttipanna var dagens gorme-måltid btw! :D
Mentorstid med saffransbullsfika och must, Fredrik var en riktig gentleman som hämtade mer must åt lilla mig! :D Liten surprise faktiskt! :P Dessutom fick vi vårterminens nya busscards, ingen ny design där inte, lite trist.. :O men HÄR ska det ÅKAS! :P

Sofia, jag och Jenny lekte lite kurragömma på perrongen i Liljeholmen innan tunnelbanan kom.. ;P riktigt kul och motion fick man också av att springa i trappor.. =) Såg en kille med URsnyggt hår, Sofia och jag dregglade.. :P
Jag och Jenny tog roslagsbanan hem, känner mig stolt som vågar..! :P Hehe..Gick bra, ingen hyperventilation här inte! =) Men visst, man såg ett par bekanta ansikten ;)

Nu som sagt är jag hemma och ska skriva lite på SH, innan det blir dags för middag och serien "En spricka i kristallen" :D

Ha det PRIIMA! :D 
Puss..

..Och en sak till: Varför vågar jag aldrig ta chansen?
Här en en låt som jag hörde innan jag somnade igår, bläddrade bland en massa radio kanaler men hittade denna söta låt med Chris brown faktiskt.. :P

 

Byt ut "Girl" till "boy" bara så blir det BRAAA! :D:D

Kommentarer
Postat av: natta

god jul :D

2007-12-17 @ 22:34:31
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Anabanana :D

GOD JUL på dig med Natta! :D

2007-12-17 @ 23:01:05
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0