You make me better..

IBLAND (bara ibland) kan jag fatta när folk säger: "Anabanana skaffa dig ett liv" faktum är att jag HAR ett liv, punkt slut..slutdiskuterad om den saken..Visst finns det saker som jag skulle vela ändra på eller lägga till i mitt liv, men jag har det bra som det är..tror jag..? :S JO men det är bra..
Jag menar: Jag går i skolan (inte alla som får den chansen, i Sverige kanske men anyway), har en massa wonderbara vänner, härlig familj, lite fritidsintressen (som man btw knappt hinner med under skoltid), åå lite andra sköna grejer.. =) så jag kan hålla med om snubben som sjunger: What a wonderful world för visst är den underbar ibland? Maybe not i alla lägen men för det mesta.. för mkt orättvisor bara.. :(

Men nu vet jag inte vad jag håller på med, känner mig som värsta peace-förläsaren helt plötsligt, från mitt liv till hela världens problem aja.. :S

Gick bra att lämna lilla Cam i Solna idag, förutom att han geggade ned hela min jacka med en mosad banan som han vägrade äta upp, men den är i tvätten nu så ingen skada skedd, pinsamt var det dock att jag inte märkte den stora fläckan som banan orsakat förens jag var inne på friskis, KUL, hade man gått runt med en stor kletig gul fläck på jackan.. :P hehe..
Efter att vi lämnat Cam åkte vi förbi Antes lägenhet och hängde ut en påse med Janssons frestelse på dörrhantaget, undrar vad alla grannar tänkte.. :P han var nämligen inte hemma, utan jobbade..

Gjorde bort mig på Friskis när jag en en gång inte fattade att julgympan var gratis:

Kassörskan: Hej! Jaha vad vill du göra då?
Jag: Ehh jag ska gå på gympa..(sakta för jag pengarna fram mot disken)
Kassörskan: Jaha, ska ni gå på "prova-på-gympa eller? (är gratis)
Jag: Neee..jag...
Kassörskan: JAHA nu vet jag, ni är här för att köpa säsongsskort..!?
Jag: Nej jag ska bara gå på gympa alltså..
Kassörskan: Jaha nu bara?
Jag: Aaaa..
Kassörskan: Jaha men då är det bara att gå in, det är gratis under hela julhelgen..seså..
Jag: (spelar dum) Jahaaaaaa... 

Oojj..hade glömt toffs också så jag fick gympa i gummisnodd uppsatt i håret som mamma sprungit in och köpt på ICA i nödfall.. :P
FULLT med folk på gympan, Emma och jag fick knappt plats att röra oss, men det funkade..Jobbigt var det, men kul som vanligt, Emma och jag skrattade lite åt en man med indianhår som flängde runt som en stridslysten inka-indian på golvet, hehe, xD
TACK Emma för sälliset på gympan..! :D

Ikväll blir det sista avsnittet av August, spännande..! :D Funderar på att åka in till stan någon dag här innan nyår, måste shoppa lite, min bror var därinne idag och frågade inte om jag ville hänka, hmm känner mig lite besviken, men han är som vanligt förlåten, går inte å bli arg på honom, alldeles to kind..! :D

Mer grejer som hänt..hmm jo mamma och jag hade "rundtur" i djursholm och sa: "Woooooow!" åt alla husen.. :P Stora och lyxiga som f*n.. :P Köpte smaskiga madariner inne på ICA i Stocksund, var till farmor och farfars grav och tände ljus, lyste SÅ fint! :)

Nu ska jag ned och äta, blir någon smarrig lax-pasta idag! :D

Ha're gott! 
Pusshej..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0