Dream on baby!

Halloj uti stugorna! Hade lite ångest igår över det där "Ap-inlägget"....jag vet ju att aphandeln förekommer på riktigt ute i världen, och det är rättare sagt SKIT med det hela, finns det större idioter till människor? No i don't think so! (slår knynäven i handen) ville bara få det sagt...!

Sitter nu här alldeles nyvaken typ...hm inte bra att gå upp så sent på dagarna, I miss the whole day! :O
Och inatt drömde jag sjukt mkt igen, fast inte om en massa olyckor och skit som jag gjorde häromnatten, usch very scary... :O utan om något helt annat och mer...ja... trevligt! :D så jag ville absolut inte gå upp, men min mamma störde mig precis i drömmen: "Anna ska du ha någon frukost?? annars ställer jag in den!
Tänkte först att jag måste ligga kvar och avsluta drömmen, för annars får man lite ångest. vad skulle hända sen? Men sen kom jag på att jag är för lat för att ta ut den inpackade frukosten ur kylskåpet igen, lika bra att passa på when it's out! :D So I did! Gott med lite frulle, åt något chilenskt bröd som alla förutom jag tycker är äckligt, men det gör inte mig nått, jag får ju hela för mig själv. Fast mamma avslöjade att pappa varit där och nallat lite! fan att vi alltid måste ha samma smak! :P så nu är det brödet slut... :S

Erik och pappa var tydligen uppe tidigt för att åka till Täby och handla fotbollskor, damn nu kommer Erik gå runt hela dagen med de inomhus och posa, varför har jag fått en utseendefixerande typ till brorsa? haha nä det där tar jag kanske tillbaka, han är bäst! <3

Idag när inte vädret är på sitt toppenhumör ska jag försöka baka en chokladkaka som står med i en av mammas viktväktar böcker, den såg helt sjukt god ut! Och dessutom är den inte så väldans onyttig heller, vilket kap man har gjort! :D Sen ska jag försöka tvinga pappa att köpa en skiva åt mig...för mina pengar ska sparas till nästa års utomlandsresa :D yeah! vill ha maroon 5 nya....grymt bra låtar, Anabanan kan inte sitta stilla, tvungen att gå upp och göra några moves! :D

image104 
Vill ha, vill ha! Please give it to me!

Förresten jag måste säga att jag såg Christian Walz igår :P han som sjöng Wonderchild, blev lite mallig där! Men jag tyckte att det var ite småskoj om jag ska ekänna!
Och AIK vann matchen igår! Go Gnaget , go gnaget! <3 skönt då slipper man mobbas av Emma, yehees! :D

Men nu ska jag nog gå och klä på mig lite..alltså nu blev det ju lite fel... :O jag har ju pyjamas på mig nu, men jag ska gå och klä på mig riktiga kläder, eller så kan man ju gå med pyjamas hela dagen, det är ju lite soft! :P

Och sist men inte minst, jag måste bara lägga in en bild på snook...vilka heta grabbar, vem har inte haft en crush på dem någon gång? ok jag har iallafall haft (eller har..) :P... Dessutom gör de sköna låtar, "Bakom mitt leende där döljer sig ett hjärta av sten"  I Like!

image105
<3 <3

aa jag vet den här bloggen blev en lite gott-å-blandat-blogg.... :D
Men nu skaj ja dråå! :D
I'm back tonight!

Pusshej från Annsing!

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Men vad drömde du då? :D
mhm..gott och blandat..mhmm...dregglar...gahaha...så godissugen..mhmm.. chokladkaka..mhmm..gahaha ..mer dreggel

2007-07-04 @ 15:15:31
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Haha det tänker jag inte avslöja...han den söta! (va du än gör skriv inte namnet!) :D nää gott&blandat är inte gott :S men chokladkaka däremot, mumsfillibabba..mmm, dreggel!! men ärligt, inget mer gott för mig på ett tag.. :P måste ta tag i mitt liv och det är nu!! :P

2007-07-04 @ 17:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0