Drömprinsen....??

Skulle just försöka få in min katt Maja..men vad hittar man istället utanför dörren? En stor fet padda som är och hälsar på, alltid trevligt, men nu undrar man ju...är det Maja som förvandlats till en padda? Eller är det drömprinsen som väntar på att bli kysst?
Hmm chansar nog på drömprinsen, ska nog gå ner och kyssa den med detsamma, får se vad som händer! :D
Om det är, så är mitt nästa uppdrag att leta rätt på Maja...!
Hoppas paddan inte hunnit skutta iväg till en annan lyckligt lottad bara..! :P

Godnatt och sov sött....
                                                       image176
                                                 

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Ja, som sagt..man får kyssa många paddor innan man hittar drömprinsen :D
så ut å kyss paddor du ;D

2007-07-11 @ 14:02:31
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: jessica

var det herr Drömprins då? :D hihihi

2007-07-11 @ 15:14:35
Postat av: AnaBanana :D

Så sant som sagt Erika...ut på Padd/grodjakt! :D
Nää tyvärr Jessica det var inte
Herr Drömprins... :'( Jag som hoppades så, skit så fick den paddan en tungkyss på köpet helt i onödan...yack! :P

2007-07-11 @ 15:26:34
Postat av: monis

Du jag har pussat en padda en gång..
men vet du vad, alla stora paddor i sverige är honor.. =P
hahaha
men jag fick min drömmprins ändå .. tihi
*Vi måste ses nån dag - du,ja,erkiis o jenny =)
saknar ju er! =/

2007-07-12 @ 10:46:02
URL: http://ex0tiiiic.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Hahaha har du? :P det kunde inte smakat vidare gott :P :S ... Ja de fick du, lyllo dig, man blir ju lite avis! :D
Ja det har du rätt i det måste vi faktiskt.. =)
saknar ju er med! =)

2007-07-12 @ 11:03:42
Postat av: AnaBanana :D

OJ! Jaha visste inte att alla feta paddor var honor...nähä, då får jag satsa på de mindre då! :P

2007-07-12 @ 11:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0