Each day gets better... =)

Tjoo...!
Fattar inte hur jag kunde sitta uppe så länge igår kväll och kolla på någon tråkig engelsk "humorserie",om man nu kan kalla det för humor...sjuk som jag är sitter men endå å garvar för fullt när en tant ramlar av en båt som går i 10 km i timmen, men ett bra sömnmedel var det iallafall! :D

Och appropå mina drömmar som jag skrivit lite om den senaste tiden..men den jag drömde inatt var helt psycho, här kommer en kort resume på vad jag drömde:

"Först är jag i någon sjuk skola, fast ärligt den var ganska så fin, gula väggar men jäkligt trånga korridorer :P
Plötsligt ser jag två kompisar som gick i min förra klass, de ser helskumma ut, gå och kollar i marken, man jag gör allt för att fånga deras uppmärksamhet, men det funkar ju inte...trots det är jag fast besluten att jag ska snacka med dem, so I follow them. De går ner i några trappor så man typ kommer under skolan, och då händer det grejer vill jag lova! Den först trevliga skolan förvandlas till värsta kloaken, hemskt var det, mörkt, fuktigt ser även en kille som sitter och har ett stort betonblock fast över hela ansiktet och han får fram en svagt: "Hjälp" trots att han blöder rejält från ansiktet.. :O Jag blir skraj som bara den och springer därifrån....

Sen kommer ett sådant sjukt "hopp" i drömmen och plötsligt är jag på någon direktsändning i TV där Adam Alsing är programledare, men folket i studion är tydligen missnöjda och programmet avbryts...när alla har gått är det plötsligt någon jäkla mordutredning där, och gissa vad? Jo jag är en av utredarna! Vi hittar en docka som tydligen vart en levande flicka, fast hon såg helt utbränd ut... :O Min ledare i utredningen ger mig ett par nycklar för att jag ska kunna flytta på en värdefull bil som står utanför studion...självklart gör jag som han säger och flyttar på den där bilen som by the way är hur jävla stor som helst...tänk er typ en sån där monstertruck :P
När jag väl har flyttat på bilen kommer värsta psykopaten (en fet gubbe) och börjar jaga mig, helt jäkla galen var han! :O (Han ville veta vart jag ställt den värdefulla bilen)
Jag lägger bena på ryggen och börjar springa allt vad jag kan...pust..och andfådd blir jag (hoppas det inte lät i sömnen :O) sen kommer jag in i skogen men den feta gubben knappar in (Svårt att inse hur han kan göra det med sin kroppshydda :P) plötsligt kommer jag in i ett indianläger där de tydligen har tämjda älgar som står uppställda. Och vad gör man när man har en gubbe hack i häl? Jo jag hoppar upp på en av älgarna och sätter av i världens sken, YIIHAA!! :D tur att man är hästvan...de var vingliga om man säger så!

Jag skenar tills jag kommer fram till en hamn...och otur som jag har kan min älg iNTE gå på vatten....och vilka står där, jo den feta gubben och hans fru som tydligen bakat bullar :S :P Jag blir livrädd och försöker vända men min älg vill ha nått annat, BULLARNA!! AAAHHH!!! man får PANIK!! men gubben gör ingenting..ler bara snällt (måste vart hans tvillingbror?) och min älg får sina bullar som han vill, sen kan jag skena hemåt igen." Där tog den drömmen slut..suck..what a story, WHAT a story! :P

                                                          image107

Så nu har jag delat med mig av den drömmen, haha kändes skönt att få prata ut.. :P
Ingen ide att ta upp vad jag gjort för nått idag..för jag har inte gjort nått! :P
Mest chillat i solen, brände upp fejset igen (hur lyckas jag?) brorsan ch jag har fixat en massa Winnerbäck låtar till våra mp3:er, så nu har man en del grymma beats att lyssna på! :D

Som du kanske har förstått                                           
Jag är hos dig igen
Jag försvann ett tag på vägen
Men jag saknade dina sinnen                                                                                     
Det har varit tungt och grått
Jag är frusen än
När livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen

Den låten är vacker... (Jag Är Hos Dig Igen)

image108Alla vuxna åker pulka utom Lasse, han åker på en ICA-kasse!

Ska till storebruschan Andreas ikväll och vara lite social :P han ska ju snart åka till Amsterdam och partaja loss, så man måste passa på when he's still alive! näääj det där var lite väl hemskt sagt.. :O =) 
Erik ska nog med också, han sliter häcken av sig på träningen just nu..men innan ska han nog, som han säger "droppa" av en present hos hans homie :P och vem slog in presenten om inte jag, han kom fram till mig och sa lite försynt: "Ehh Anna du skulle inte kunna slå in....? självklart att man ställer upp! (Man vill ju inte att stackars polaren ska få en present inslagen av min brorsan! :O hans inslagna presenter ser mest ut som ihopknycklade papper :P) hmm blev mkt nöjd med min..ska nog öppna eget företag "AnaBanana the queen of presentinslagning" ;P
Men den branschen kanske inte är någon ide att satsa på, men det är bra att ha som reserv vid sidan om! :P

Nu ska jag gå, min rygg börjar bli alldeles krokig av allt sitta-stilla-arbete, men ni får ha det så bröö! :D
PUsshej! <3

Nähä fick höra från mammsen att det inte blir någon Ante (Andreas) ikväll, han skulle inte hinna umgås.. den svikaren :P


Kommentarer
Postat av: Lasse Lover ;D

Haha, Lasse Lasse, han e grym han ! :D och anna, jag tror du går fel linje ja..du borde bli inslagare ;)

2007-07-06 @ 00:56:47
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

HAha Lasse is tha shiiit! :D jo jag funderar på att byta linje till hösten..hittade ett inslagar-gymnasium uppe i norrland.. :P men det har vart kul att fått lära känna dig å alla andra! :D

2007-07-06 @ 13:05:10
Postat av: Erika ! :D

i norrland, men de gymnasiet sög ju, har jag hört ! (allså jag menar att det suger på riktigt) man förlorar sitt hår däruppe liksom :O
så tyvärr, du får stanna kvar..om du vill ha kvar ditt hår =P

2007-07-06 @ 14:22:04
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Jaha men min kompis skalle-Pär sa att det gymnasiet var ganska så bra..men nu när du säger det där med håret förstår jag verkligen vad han har fått sitt smeknamn ifrån... :O men jag vill kanske ha snagg, I Wanna do a Brittan you now! men jag får ju se om jag kommer in först, hörde att intagningspoängen var rätt höga...typ 90!! :O:O :P

2007-07-06 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0