Ett tag sedan...!

Var ett tag sedan jag skrev, men seriöst jag har tröttnat lite :P
 Mjo...så är det här i livet...sitter nu här i min gamla utnötta datastol och har precis tryckt i mig lite kladdkaka (gosh, vågar inte ställa mig på vågen.. :O) ni får säga att jag är nördig eller vad ni vill, men jag sitter faktiskt och lyssnar på Olas nya låt: Do you feel like I feel, Naaataliiie, Naaatliie!! snacka om hjärntvättad man blir av den låten :P

Ska berätta lite vad som hänt de senaste dagarna, alltså ons-tors. :

Onsdag:
Jag, Erik och pappa var en sväng till Arninge för att köpa ny mobil på el-giganten...nja bror min hittade en fräsching till nalle, men själv valde man ju den som inte fanns för tillfället, snacka om man blev besviken där ett tag....men vi vände på klacken och gick raka vägen till nästa ställe, nämligen Expert (bara namnet säger ju en hel del) och där fanns den!

 image208
Jag vet jag är en riktigt mobil-nörd... :O men om man ska skryta lite så har den 3,4 megapixel kamera... :O ok men nu till nått annat....
Pappa fick förresten ärva min gamla mobil, snacka om att han blidde överlycklig, satt hela dagen och försökte lära sig de nya funktionerna, han va helt inne i sitt inlärande och satt ständigt och sa: Shit vilka grejer...! Det här är annat än min gamla mobil..! 
På kvällen gick jag över en sväng till Emma tha man för att hänga lite, Anabanana var också där! Alltid lika kul å umgås med dem, allt blir bara knas! ;P Vi gjorde inget speciellt, kollade lite på TV, speciellt kul hade vi åt "So you think you can dance" fy fan vilka typer det finns, vissa tror de är överlägsna, fast de inte ens kan vicka lite på rumpan...haha man skrattar gott åt deras försök att övertyga juryn xD Innan jag och Anna gick hemåt höll vi på att kissa på oss i allt hysteriskt skratt, de jobbiga var ju också att man var tvungen att skratta tyst för att inte väcka Emmas mamma å sambo som låg å sov...det vi skrattade åt var bland annat Eva och Adam tavlorna på deras vägg, trollen på badkarskanten, och mina läskiga försök att skrämma upp Emma genom och skrika lite då och då...och lura henne att det var en gubbe i fönstret... :P
På vägen hem höll jag och Anna knappt på att hitta hem, det ser ju såå annorlunda ut när det bir mörkt :P fast det gick bra efter alla omständigheter, fast ett tag funderade vi på att skicka upp en nödraket, eller övernatta i en husvagn som stod parkerad några meter från Emmas hus :P men som sagt vi hittade hem .. :D
När jag kom hem blev jag överaskad av att hitta pappa vaken i soffan, där satt han och kollade på Cabaret, alltid trevligt med vaket folk när man kommer hem! Sen pös jag till min goa sköna säng...! :D
Längtar tills jag Emma och Anna ska laga mat å kolla på Brokeback mountain (snygga Heath och Jake!=)) tillsammans, alltid kul att vara med de två! :D

image209

Torsdag:
Idag har det ju varit kanonväder!! :D I LIKE! Jag å pappsen tog oss en promenix på morgonen, träffade på en massa grodor som hoppade över vägen, man var ju skiträdd att trampa på dem :O jag hoppade fram och tillbaka på stigen för att undvika ett blodbad, för jag menar tänk om de alla är snygga prinsar!? :P men jag tror jag lyckades rädda ett antal grodor iaf, pappa däremot tog ingen hänsyn alls han trampade på som aldrig förr :P
Idag har jag också varit med Emma (inte den som jag var med igår utan en annan :P) Va så längesedan så det var himla kul att träffa henne igen :D Vi var ute och gick, en hel timme blidde det, hmm vi är ju vältränade :P
Träffade på en glad tant (rymt från ett boende?) hon blev överlycklig när Emma och jag sa Hej, viftade på armarna som en galning! XD naaww...  gick förbi stallet som de nu har kommit en bra bit på, längtar verkligen till det är färdig byggt! :D
Väl hemma hos mig igen var vi lite slut pumpade efter den intensiva promenaden :P så vi hasade oss iväg till Lill-ICA för att köpa oss varsin sallad, jag hade bara lite svårt att komma ihåg koden till kortet när jag skulle handla, tur att man hade Emma med sig som kom ihåg, jag är ja bara sämst på allt som har med siffror att göra...
Annat vi har gjort är att ha kollat i massa skvallerblaskor, det är vi bra på att göra! :D Så har vi ju också bakat en kladdkaka, mums va god den blev, till och med pappa sa: "Åh det här var den godaste kladdakakan jag ätit!"  vi funderar på att öppna en kladdkakeförsäljning i tunnelbanan Emma och jag...fast ett undantag blir ju Emmas himelskt goda Chokladbollar, de måste ju vara med!
Så jag har räknat ut, om allt går bra förstås, att vi kommer tjäna ungefär runt 3000 i månaden, bra start där, man vet ju inte om vi blir kända med vår kladdkaka export heller...det får framtiden avgöra... :D
Tack för idag Emma, jättekul och vara med dig ska du veta! :D

Nu har man fått två låtar av Anna, Circles of life från Lejonkungen och I whole new world från Alladin, underbara låter det där! :D Tack!
Nu ska jag gå ner och kolla på en film som mamma rekommendera, imorrn ska man upp tidigt och åka till landet, härligt det ska bli! :D

Pusshej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0