Födelsedag

Idag har min käre broder Robban (eller Black Rob som vi också kallar honom) vart hos oss. Han fyller nämligen år idag, shit den "grabben" blir 31 bast, helt sjukt he's a old man..han MÅSTE ha seriös ångest :P
Med var ju även lilla Cameron, lika söt och full i fan som alltid :D det första han gjorde när han kom innanför våran dörr var att rusa till pianot, gush he really loves that piano! =) spela kan han ju göra också..blir lika förvånad varje gång, för han hittar nya tekniker som jag aldrig upptäckt förr :P

Pappa  och jag körde iväg för att hämta Erik på sitt jobb, han var proppmätt efter all mat på sitt arbete, nämligen korv och chips, nyttigt Erik... :P
Det blev en sen "lunch" och vi åt någon kyckling med rotfrukter, potatis och fetost röra, GOTT säger jag bara! :D Cameron var jätte envis vid matbordet, jäklar, han vände hela hans tallrik uppochner ett hundratals gånger och maten låg som ett berg på bordet, så tyvärr vi var helt enkelt tvungna att ta bort maten för honom, då började han istället plocka mat från Robbans tallrik, haha vilken liten skit! :P När han gick ned från stolen gick han till närmaste skohorn och Melvin fick sig en törn i huvudet av den... efter det blev Melvin skitskraj för Cam, och rusade iväg med svansen mellan bena så fort han kom med händerna i högsta hugg för att komma åt att klappa :P
Sen blev det skönsång: "Ja må han leva, ja må han leva..!" Cameron tyckte att det var skitskoj när vi sjöng, eller så tänkte han: "haha va sjutton håller de där galningrna på med egentligen??" man vet ju aldrig va som snurrar i tankarna på en tvååring :P.  Självklart åt vi tårta också, en riktigt somrig än, och skit jag kommer inte bli gift heller, varje gång jag skulle ta en tårtbit försökte jag med all försiktighet att den INTE skulle välta, men hur jag än gjorde så välta den alltid...för de andra gick det tydligen bättre ... :/ :P men det är väl bara att inse fakta då... :P

Efter tårtan drog de sig hemåt, och Robban tog med sig sin present nämligen nya tvättpåsar och som more stuff, haha :D
Nu på kvällen har jag bara tagit det lungt...proppat i mig en mcdonalds sallad har jag ju förstås också gjort, men nu tycker jag att det börjar bli lite väl mkt food-talk i denna blogg.... :P mat hit och mat dit...
Nu måste jag dra ska kolla klart på Beck filmen som går på fyran, spännande värre, men Gunvald verkar lite väl stridslysten...få se vad som händer, spänningen är oooliidlig! :D
Väntar gör man ju också på kommentaren från grannen i Beck: "Nä hörru, ska vi ta oss en stänkare!?"

Ha det gött alla därute! :D
Pusshej från Annsing! ;D

Och till sist... GRATTIS ROBBAN!! :D

    

    

Överst från vänster: 1) Mamma och Cameron. 2) Robban och Cam, ser sådär lagom busiga ut :P
3) Cam busar =). 4) Melvin anstränger sig för att inte skraja ur :P 5) Melvin tagit skydd bakom gardinen. 6) Pappa får flashbacks från när han var barn xD 7) Bror! 8) Mamma håller koll på Cam :P 9) Mumsig tårta, yammi! 10) Cam innan hemgång i vår trädgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0