Härliga Semester Minnen :D

Just nu har jag inget att göra, så jag passar på att lägga in ett par bilder från några resor! :D
Saknar alla dessa platser, I wanna go back!

Lanzarote 2001

  
( Hittade inte bilderna därifrån, men fint var det!:D) Första resan, kommer ihåg att jag längatde hem efter tre dagar typ.. :O på den tiden var man lite konstig trots allt.. gjorde bort mig när jag vägrade sjunga på en karoke kväll.. :P
Reseledarna lussade för oss vid poolbaren, alla sjöng på sitt språk, norska, danska och svenska, charmigt blev det! Åkte på utflykt upp i bergen ,fick smaka på inhemsk spansk mat...tyckte inte det var gott på den tiden :P  

Rhodos 2002

  
Usch så mysigt...! =) Grät när jag åkte därifrån. Vi var stammisar på en resturang där vi hade smeknamn på de som jobbade, en kallade vi Flintstone, han skulle bara veta :P  Käkade banansplit VARJE dag..haha :D
Blev uppspolad på stranden ett antal gånger, en gång höll jag tom. på att hamna på ett par engelsmän, som kollade konstigt på mig. Solnedgång över Turkiet...pappa som spillde smält smör i knäet på en resturang.. :D

Bulgarien 2003

    

 
En underbar men fan så kall resa till Sunny Beach... :P Vädret blev fint dagen vi skulle åka hem, yeees :S men visst hann man bada i havet iallafall (1 gång) de andra dagarna var de alldeles för höga vågor, själv kom man med värsta madrassen och skulle kasta sig ut, men blev stoppad precis på kanten till vattnet av en badvakt.. och mamma som trodde en uppspolad manet på stranden var en badmössa! :D det kunde gått illa om hon satte den på huvudet. :O 

Mallorca 2004

   
Var där med typ hela tjocka släkten, to nice to be true! :D Firade pappas födelsedag, hmm vilket ståhej!
De vuxna drack champange till frukost, glömmer inte det i första taget! En fågelpark bredvid där vi bodde, jäklar vilket liv det var, som tur tystnade de på kvällen, annars vet jag inte vad jag hade gjort...!
en dag var det hagel stora som golfbollar..vilket kaos det var! :P

Tunisien 2005

   

 
Glömmer aldrig denna resa :D 2 veckor i Sousse! Allt var bra förutom familjens magar som inte mådde särsklit bra (tur att man var där i 2 veckor annars hade resan endast bestått av toalettbesök :P) Underbara människor speciellt grabbarna vid stranden..tummen upp för dem! :D Underhållning på kvällen varje dag, sjukt kul! :D folk var som tokiga! Me like!

Lefkas 2006

     

   
Ja vad ska man säga...kommer ihåg att jag var JÄTTEbesviken när jag så hotellet först..:P
Men skenet bedrar, shit va bra man hade! Glömmer aldrig den sk. badresan vi gjorde...hrm det blev ju inte så mkt bad på den resan, regnade och åskade, istället fick vi åka på värsta guidade turen med buss, mysigt och grymt kul! :D

Parga 2007

 
 
Bara jag och mamma, va kul vi hade! ;D Orkade inte lägga in så många bilder, finns ju med på bloggen :P
Parga saknar man fortfarande! <3

Jag antar att anledningen till att jag gör detta är för vädret här i Sverige suger just nu och jag vill tänka tillbaka på solen och värmen :D

Pössåhej!
Annsing :D








  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0