Kärlek till POLLY!

Jag vill ge ALL min kärlek till ett av världens godaste godis, nämligen POLLY! D
Tack för att du finns där på ensamma Lördagskvällar...! :' )

                 image111
                                                                         
                                                                 "Polly och jag vi är goda vänner fastän
                                                                   lite olika.
                                                                  Vi tycker om olika saker,
                                                                  Polly är sliskig jag är det ej,
                                                                  jag promenerar Polly ligger still,
                                                                  jag är lång Polly är rund.
                                                                  Men, en, sak har vi nog gemensamt
                                                                   ........JA, VA FAN ÄR DET!!?? :O"

Vad skulle jag göra utan dig, Polly my little Dolly! :D <3



Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

säger bara..polly sucks! det ska va marabou chooocklad! :D

2007-07-06 @ 22:46:17
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

What thaa f**ck!? Did you just said that POlly sucks.. :( haha joo men Marabou choklad är ju en aning goare, men Polly är charmigare! :D Marabou digestive, marabou daim, marabou nöt...dreggel.. finns bara ETT ord: HotStuff! :D

2007-07-06 @ 23:40:10
Postat av: Erika ! :D

Hahaa, nej polly är icke charmigare.. :D jag menar...mhmmm MARABOU! slår allt :D Dock håller jag med om hot stuff :D you can never get to much :D

2007-07-07 @ 17:39:35
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Haha nää men POlly är lite mer gullig, you know Marabou is a REAL gangstah, or BADboy! That's right man vill bara ha MERA! :D shit va sugen jag blev på det nu... mmmmmm :D

2007-07-08 @ 01:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0