Myggor 4 Life!

Asså det finns inte ord hur mkt jag måste tacka dig Erika för det där myggtipset.....! :D
Även fast jag var skeptisk till en början så tog jag modet till mig och prövade. Höll nästan på att ge upp hoppet att kyssa de där myggorna, de flesta dog nämligen direkt av min andedräkt, vilket kändes rätt förnedrande....en del överlevde  dock det men avled senare troligtvis pga att de fick in för mkt av mitt saliv i "snabeln"......
Men jag tänkte: AnaBanana, nu får du inte ge upp, du ska hitta din drömprins i nån av dessa myggor, som just nu svärmar runt dig...!"

Plötsligt kom det en charmör till mygga fram till mig och sa: "Hey baby!"
Jag såg in i hans stora falsettögon, och tänkte: That's must be him, my Prince Charmy!
Han hette Mr. Helge och jag tog chansen att kyssa han, mitt på sugarsnablen....han var den enda som tog sig igenom både den hemska andedräkten + salivet, damn I'm impressed...! :D
Det börjar smälla, spraka och blixtra... och plötsligt......... VA?? vad fan är detta?? Framför mig står en liten tönt och petar sig i näsan....myggan som jag blivit förälskad i ligger som ett skal på min handflata... *snyft* 

"Ja, jag är FRiiiii äntligen kan jag bygga färdigt mitt legoslott jag påbörjade för 20 år sedan !!!! utbrister den lilla tönten och springer därifrån med stora glädjeskutt....
Jag kan knappt dölja min besvikelse och ilska:
"Ja springa hem till ditt jävla slott du din......!! Åå snorunge....!!

Då när jag sitter där på min sten i skogen och gråter nästan så det bildas en flod vid mina fötter hör jag plötsligt ett svagt surrandes, nothing like the others.... plötsligt hör jag någon viska i mitt öra:
" Hur mycket ska du ha för en natt?"
Eftersom jag känner mig så ledsen och sviken vid det tillfället orkar jag knappt resa blicken, men eftersom det var en sådan fräck fråga, blir jag nästan lite sur och tittar upp:
"Vafan vill.....du???? "ingen är där.....! Jag blev lite paff, va nu då? Hörde jag röster? Håller jag på att bli schitzo?
"Men hallå din blinda skit, här är jag....!" Och där sitter han, MYGGAN! på min axel har han slagit sig till ro....
"Förlåt för den tidigare frågan, men jag hörde att du var intresserad av en drömprins, och jag tror jag är den rätta!"
Jag är rädd att bli sviken igen, men jag inser att det här kommer vara min enda chans, så jag utbrister:
"Let's do it!" och jag vill säga er, den kyssen var inte att leka mig, kände redan då att det skulle sluta bra!

Ytterligare denna gång började detta eviga sprakande, smällande och blixtrande! Kändes som en evighet.....men..där STOD HAN!! Gosh what a lucky girl I am know!!
Förresten så heter han Milo....sen gick vi hem i solnedgången och höll varandra hand i hand..! That's what a call LOVE!

Här ser ni resultaten av förvandlingen:

image186 ----------> image187
Han som jag trodde var den rätta...Helge...men nu ser ju resultatet själva,
det hade aldrig funkat.....



image188------------> image189
Ja gott folk, ni ser ju skillnaden, vilken dröm....!
att det kan komma en sådan snygging från en mygga...!

Så alla ni som inte hittat er drömprins, följ Erikas råd, börja kyssa myggor istället för paddor eller grodor!
Det lönar sig i längden, och ha tålamod, ge inte upp, en dag står han där! Se bara vilken tur jag fick....!





Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

FY FAN vilken heting du fick fram Anna! :O Jag hade mindre tur..jag har fått två st som sitter och läser om varför getingar i finland är gulare än dom i sverige.. Men kanske tredje gången gilt för mig snart då?
Och din nörd du fick fram, maybe han kanske vill träffa mina nerds? kanske e soulmates?
Grym blogg anna ;)

2007-07-14 @ 16:16:03
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

hell yeah det kan du ge dig på! :P haha´fyfan det var illa..de måste ta och skärpa sig... :O
Jag håller tummarna för dig och dina myggor xD
Joo but my little nerd is gone forever. so that's too bad huuh... :S men dina nördar hittar nog snart sina soulmates, don't worry! :D Men som sagt lycka till! ;)

2007-07-14 @ 22:46:58
Postat av: moon

Hallå varför bjöd ni inte med mig och Erika idag?
tycker ni inte om oss? =(

2007-07-14 @ 23:49:06
URL: http://ex0tiiiic.blogg.se
Postat av: Annsing

Jo men det är klart att vi gör...!! Skulle vara konstigt annars...
Det var egentligen inte meningen att vi skulle ses på det viset, tänkte bara åka till platsen vi ska vara på v.30 och kolla läget om man kan vara där eller inte...men tydligen blev det inte så, vi hade inte så mkt att göra om man säger så. :/

2007-07-15 @ 01:38:53
Postat av: jessica

anna jag vill inte hålla med om myggorna. det funkar inte för mig=/ den bet mig bara på läppen! vad gör man då?
så jag provade med paddan, och jag vet inte.. vad tror du.. är han värd att satsa på? :P
http://www.worth1000.com/entries/184000/184050eJMI_w.jpg

2007-07-15 @ 12:32:37
Postat av: Erika ! :D

Du,det ser ut som din drömkille du fick fram har bh på sig.. :O

2007-07-15 @ 14:10:19
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Jessica, åfan det låter inte vidare bra.. :/ prova smörja anti-mygg-salva på läpparna, finna receptfritt på apoteket, It helps dude! :D
Haha vilken heting till padda, satsa på honom du, Go For It! (lite avis där :P)
Erika, nu vet jag inte vad jag ska säga.. :P men haha du har faktiskt lite rätt,ser fan ut som det :O Damn, är han transa? detta måste kollas upp! Tack för upplysningen! :D

2007-07-15 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0